Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Ceed III Hatchback Facelifting

Arek, 10 miesięcy temu
Silnik 1.5 T-GDI 160KM 118kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Kia Ceed III Hatchback Facelifting  1.5 T-GDI 160KM 118kW 2021-2024 - Oceń swoje auto
4,64
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie : nie lubilem zawieszen w Kii, ale to jest nie dosc, ze ciche to naprawde bardzo ladnie wybiera nierownosci, wielowahacz z tylu daje rade
5,0
Całokształt
Auto bardzo ladne, ciche, z bardzo zrywnym silnikiem, w srodku czlowiek sie czuje dobrze, fotele wygodne i wiele plastikow miekkich i przyjemnych. Na minus brak bezprzewodowego android car i Apple, ladowarka bezprzewodowa nie laduje nowych Iphonow, a je gotuje (podobnie sie dzialo w Toyocie), ale ogolnie wrazenie z uzytkowania jest bardzo przyjemne
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik dziala cicho i jest bardzo dynamiczny. odejmuje gwiazdke gdyz na biegu jalowym chodzi nierowno, natomiast nie sa to jakies wielkie wibracje i glownie jest wylaczony przez system start stop, wiec sie tego nie czuje
5,0
Skrzynia biegów
chodzi precyzyjnie, nie haczy, wsteczny wbija sie przyjemnie, jezdzilem rowniez DCT - bardzo fajna skrzynia, ale duze zuzycie paliwa w duzym miescie
5,0
Układ jezdny
jestem zadowolony z ukladu kierowniczego, progresywne wspomaganie w zaleznosci od predkosci, nie stuka na dziurach, nie uderza kierownica po najechaniu na nierownosci
4,0
Karoseria
wszystko ok, ale uwaga od kilku lat nie jest cynkowane, wiec uwaga, moze za kilka lat byc problem
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
siedzi sie w aucie tak, ze lewa reka jest na miekkim podlokietniku w drzwiach, a prawa na miekkim podlokietniku srodkowym, wszystko jest w zasiegu rak, bardzo przyjemnie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest ok, czasami wydaje mi sie, ze klimatyzacja nie jest bardzo wydajna w upalne dni
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
5,0
Wyciszenie
brak zastrzezen, wczesniej jezdzilem tylko klasa B i toyota, wiec czuje jakby samochod byl niebywale wyciszony, nie slychac stukow zawieszenia za bardzo, silnik wyciszony, przy 140 jest poprostu przyjemnie, w konkurencji na T czasami po jezdzie bolala mnie glowa od halasu
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie w normalnym silniku, a nie hybrydzie w miescie przy dzisiejszych cenach to powazne wydatki, a serwisy w Kii sa drogie, wiec warto wykupic pakiet serwisowy
3,0
Stosunek jakość/cena
ceny samochodow sa aburdalne, prawie 2 razy drozej niz przed wojna, ale i tak jest taniej w porownaniu do konkurencji
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 T-GDI 160KM 118kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...

Usterki Kia Ceed III

Liczba wpisów: 25

Kia Ceed III – wystepowanie usterek w zależności od przebiegu

Kia Ceed III Hatchback Facelifting