Wielki przełom w tym segmencie. Uważam że zawstydzili resztę świata........
Wrażenia
3,0
Silnik
Spodziewałem się że ponad 160kM będzie się czuło ale niestety...............firmowe Berlingo 1,6 90 koni diesel daje więcej radości i bezpieczeństwa przy wyprzedzaniu i przyspieszaniu niż ten benzynowy motor z drutem w przepustnicy......
Ogólnie porażka.
3,0
Skrzynia biegów
Szkoda że 5 biegów. Na każdym trzeba cisnać do min. 3000 o/min żeby następny nie był za wysoki.
5,0
Układ jezdny
Cichutko i lekko, tutaj rewelacja, niesamowicie mały promien skrętu. Rewelacja
Komfort
4,0
Widoczność
Jak to w tego typu produkcji. W cofaniu pomaga kamerka z ekranem w lusterku. Ogólnie do przyjęcia.
5,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką. Nie ma jakichś dziwnych nietypowych rozwiązań w obsłudze.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jesień.... żadnych niespodzianek. Zobaczymy jak będzie zimą....
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duuuuużżo miejsca i wszędzie lużno....Jak ktoś miał Vana albo kombi to powie że jest źle ale ja miałem i to i tamto więc przy zakupie zastanowiłem się nad obecnymi potrzebami i te mi w zupełności wystarczą...
5,0
Wyciszenie
W benzynie aż za cicho ..nie slychać silnika i trzeba patrzyć na obroty s-ka
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Za mało kilometrów i ciężko jednoznacznie stwierdzić. Ogólnie mniej więcej jak podaje producent.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za 80 kilka tysi to naprawdę nie ma co narzekać. Miałem poprzednią wersję z silnikiem 2,0 diesel 116 koni który kosztował 112 tysi a pomiędzy tymi modelami jest niesamowita przepaść stylizacyjna i materiałowa...
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie wiadomo.....za nowy
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
J.W.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 DOHC 163KM 120kW
[l/100km]