Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Stinger Liftback Facelifting

Rafał, ponad rok temu
Silnik 3.3 T-GDI 366KM 269kW
Rok produkcji 2022
Przebieg: 4 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Kia Stinger Liftback Facelifting 3.3 T-GDI 366KM 269kW od 2020 - Oceń swoje auto
4,79
13% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Przeniesienie napędu
5,0
Całokształt
Po pierwszych kilku tysiącach jestem pozytywnie zaskoczony. Warunki drogowe były różne. Samochód świetnie daje sobie radę na śliskiej nawierzchni. Na mokrym przy zimowych oponach też daje radę. W zakrętach można sobie pozwolić na dość dużo. Co do przyśpieszenia - radzę spróbować. Nie ma tutaj żadnych chwytów reklamowych, te samochód na prawdę jedzie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Elastyczny, niewielka " turbodziura".
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Daje kierowcy prowadzić samochód, przy tym dość dużo wybacza.
5,0
Karoseria
Ocena jest absolutnie subiektywna. Samochód jest śliczny.
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Przy wyższych prędkościach mogłoby być ciszej. Prawdopodobnie hałasują głownie opony. Przy normalnej jeździe jest super. Przy zamontowanym aktywnym wydechu już nic nie przeszkadza. Przepiękny ryk.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po tysiącu wymiana oleju ( na dotarciu) . Na razie samochód ma zbyt mały przebieg aby wyciągać więcej wniosków.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zbyt krótki okres użytkowania

Pb - zużycie paliwa dla silnika 3.3 T-GDI 366KM 269kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
13,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Kia Stinger Liftback Facelifting