Szukaj

Ocena kierowcy - Kia Stinger Liftback

Dawid, 5 lat temu
Silnik 2.0 T-GDI 255KM 188kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 11 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Kia Stinger Liftback 2.0 T-GDI 255KM 188kW 2017-2018 - Oceń swoje auto
4,50
6% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria
Przeniesienie napędu
Zawieszenie
5,0
Całokształt
Pierwszy samochód, za którym ludzie oglądają się na ulicy, a dzieci mówią „lał”.
Wrażenia
4,0
Silnik
Porównywalne parametry jak w BMW 430i gran coupé. Szkoda, ze przy dynamicznej jeździe pali jak rasowe V8.
4,0
Skrzynia biegów
Ogólnie płynnie zmienia biegi, czasem w trybie eco lub smart zdarza jej się chwila zastanowienia.
5,0
Układ jezdny
Bez zarzutów- gokart. Czuć rękę inżynierów z BMW. Blokada dyferencjału, coś pięknego, wcześniej miałem e46 325Ci 140 kw(192 km) nie ślizgała się tak jak KIA. Przy wyłączonej kontroli trakcji bez problemy postawimy STINGERA bokiem, przy częściowym wyłączeniu kontroli, delikatny uślizg na oponach 255/35r19 nie stanowi żadnego problemu. Pięknie to wygląda, a kierowcy marek premium są bardzo zdziwieni.
5,0
Karoseria
Miny przechodniów bezcenne, kierowcy audi i porsche, szczególnie SUV, delikatnie zaskoczeni, kiedy zaczyna brakować im gazu.
Komfort
4,0
Widoczność
Jak na tego typu samochód nie jest źle. Duże lusterka dodatkowe kamery, ciężko jest czegoś nie zauważyć. Słaba widoczność w tylnej szybie, ale to wynika z konstrukcji samochodu.
5,0
Ergonomia
182 cm wzrostu, jak dla mnie wszystko dobrze skrojone. Haed up godny pochwały, Mazda 6 2017 rok, VW od 2018 roku, oprócz Touarega nie mają tak czytelnego u rozbudowanego wyświetlacza. Widać, ze maja inżynierów z BMW.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Wentylacja foteli działa 100 razy lepiej niż w VW Passat B8 2017. Ogrzewana kierownica i fotele grzeją po całości i szybko się nagrzewają.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wszystko fajnie tylko przestrzeni na nogi z tylu mogłoby być troszeczkę więcej.
4,0
Wyciszenie
Zawsze mogło być lepiej, ale car audio Harmann Kardon daje radę przy wyższych prędkościach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy dynamicznej jeździe bak paliwa ok. 60 l starczyło mi na ok 390-420 km. Głównie jazda autostradą przy prędkości zbliżonej do maksymalnej.
5,0
Stosunek jakość/cena
Ogólnie jeśli komuś nie zależy na topowej niemieckiej marce i wybiera między jakością i ceną, to uważam, że STINGER spełni jego wymagania. My wybieraliśmy pomiędzy BMW 430i gran coupé, Audi A5, VW Arteonem, a wybraliśmy Kię. To co oferuje KIA, za cenę jaką proponują jest adekwatne. Serwisowanie tez dużo tańsze niż np. W VW, mam służbowego.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Po 5tys. Km trzeszczał jakiś plastik w desce rozdzielczej- naprawione w serwisie w ok. 4h.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Polecam. Jak do tej pory poza drobnym problemem z plastikiem w desce nic poważnego z samochodem się nie dzieje.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 T-GDI 255KM 188kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
13,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,8
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Kia Stinger Liftback