Po 120 tys. remont kapitalny silnika. Bieże 1l oleju na 400-500 km. Nie pomogła wymiana pierścieni. Przechodzony silnik zbyt słaby.
3,0
Skrzynia biegów
Głośna praca. Raczej dobrze wchodzą biegi
5,0
Układ jezdny
Chyba najlepsze co jest w ładzie. Bez zarzutu
Komfort
5,0
Widoczność
B. Dobra. Chyba że ma sie przyciemniane szyby . Wtedy beznadziejna
3,0
Ergonomia
Sziedzenia nie " trzymają" przy zakrętach . Kierowca musi się trzymać kierownicy. Raczej wygodne
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Ujdzie.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Może być
3,0
Wyciszenie
Nie ma co porównywać z samochodami zachodnimi.
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na trasie 6.5 litra/100 km, w mieście ze trzy litry więcej. Przy spokojnej jeżdie można trochę to zmniejszyć
3,0
Stosunek jakość/cena
Może być . Lepsza niż w Polonezie . samochód który kupiłem nie był szczególnie zadbany. Gdyby od początku był zadbany(np konserwacja podwozia . nadkola ) wynik byłby znacznie lepszy
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zbyt dużo usterek. Małe usterki powodowały unieruchamianie samochodu
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Remont silnika . Zakładąć trzeba nadkola Poważny wpływ na rdzewienie progów