Nasza strona www używa technologii Ciasteczek (Cookie). Korzystanie z serwisu oznacza Twoją zgodę na ich używanie zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki.
Sprawdź politykę prywatności.

Oceny Łada – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze oceny Łada

4,7
~zenon75@wp.pl
2131 1.6 76KM 56kW
Łada Niva I
Może dlatego ,że moja Nivka jest \"z tych starszych\" może dlatego że naprawiam Ją osobiście ale jest niezawodna! Oprócz tego co napisałem powyżej o kołach jest też orurowana co doskonale wpływa na ego kierowcy kiedy w korku na skrzyżowyniu wieją przed tobą drogie polakierowane osobówy a ty ruszasz bez \"picha\" jak panisko. A co!
3,4
~munek
2131 1.7 i 81KM 60kW
Łada Niva I
zamiast bawic sie w hondy,bmw,nissany postanowilem kupic nive,nie boje sie ze ktos mi ja buchnie na parkingu (mozna ja zostawic otwarta i nikt sie nie polakomi hehe),albo porysuje,wgniecie,urwie i tym podobne,do nivy czeci sa bardzo tanie,np. lusterko do nivy kosztuje chyba kolo 50 zl (moze troszke wiecej) a do takiego nissana widzialem (podrobke) za ponad 200 ... wybor nalezy do was
3,6
~Marcin
2107 Sedan 1.5 72KM 53kW
Łada 2107 I
Auto na licencji Fiata 124 z 1966r. Trzeba pamietac wiec ze jest zabytkowe, mimo ze bylo wielokrotnie ulepszane przez Rosjan. Wyglada kultowo - maksymalny kwadrat, i ma ten elegancki przod. Siedzi sie wygodnie, rusza jak rakieta. Szybko sie jednak zuzywa (wszytkie wazne elementy), duzo pali i jest bardzo glosno srodku. Polecam jako autko hobby - do wyjazdow weekendowych na krotkie trasy. Uwaga- auta te sa jeszcze produkowane w Egipcie.
3,9
~Wojtek
2131 1.6 76KM 56kW
Łada Niva I
Myślę o Wraglerze bo JEEP. Tylko, że kurczę nie bardzo jest się przed kim napinać. No bo przed kim? Sąsiedzi, panienki, znajomi, rodzina? Sam przed sobą? Tą mam 8 lat i następna tez będzie Niva.
3,9
~Romek gg 1765099
2107 Sedan 1.5 72KM 53kW
Łada 2107 I
Samochód w swoim czasie bardzo dobry.Bardzo trwały i wytrzymały jeśli się o niego trochę zadba.Dość bogate wyposażenie ,dużo wskażników.Spory bagażnik,dobre zawieszenie na nasze dziury.
3,8
~R.F>
2131 1.7 79KM 58kW
Łada Niva I
Przerobiłem już kilka terenówek ,jestem leśnikiem i dużo jeżdżę po terenie , miałem 3 lata nive potem chciałem sobie polepszyć i kupiłem Vitarę dziś znów jeżdżę nivą i polecam wszystkim miłośnikom prawdziwego terenu , tzw przejezdność bezkonkurecyjna ( przejechalem drogę na której usiadł Hamer!!!) , konfort taki jak cena
4,2
~mmj_2004
2131 1.9 D 78KM 57kW
Łada Niva I
KUP JAKO DRUGIE AUTO W DOMU,LUB JEŚLI POTRZEBUJESZ DO CIĘŻKIEJ ROBOTY. POLECAM ZIELONE NIVY 1,9 D Z NIEMIEC.
4,2
~lek.wet
2131 1.9 D 78KM 57kW
Łada Niva I
fajny samochodzik do pracy w terenie , sam nie wiem jakim cudem wywiózł mnie z różnych miejsc , po takich akcjach niżna tę NIVE pokochać
2,5
~Nieszczęsny były właściciel Łady 110, Stefan
110 Sedan 1.5 77KM 57kW
Łada 110 I
Moje komentarze dotyczą samochodu Łada 110 8v, nie było go w opisie, nie jest to opis Łady 112! ------------------------------------------ Gdybym podliczył koszt wszystkich napraw to kupiłbym za te pieniądze drugi taki samochód. To jest śmieć na kółkach. Nigdy bym tego ponownie nei kupił. Do dzisiaj mam koszmarne sny. Cieszę się, że opchnąłem tego grata. Zdecydowanie nie polecam!!!
4,5
~Tomasz
2121 1.7 78KM 57kW
Łada Niva
Polecam nie wierzczie mita o jej awaryjnosci . jeszcze raz powtarzam jak sie dba tak sie ma a tu dbanie jest naprawde tanie