Szukaj

Ocena kierowcy - Lancia Delta III Hatchback

Zbyszek, 3 miesiące temu
Silnik 1.9 Twinturbo MultiJet 190KM 140kW
Rok produkcji 2013
Przebieg: 214 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Lancia Delta III Hatchback 1.9 Twinturbo MultiJet 190KM 140kW od 2008 - Oceń swoje auto
4,86
19% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Dynamiczny, elastyczny i ekonomiczny.
Układ hamulcowy : Mega hamulce.
Karoseria : Dobre zabezpieczenie antykorozyjne.
5,0
Całokształt
Auto nietuzinkowe, świetnie wykonane wewnątrz - naturalna skóra, nie eko, Świetne zabezpieczenie antykorozyjne. Silnik mega świetny' miałem w swoim posiadaniu wiele aut, m.in. S500, to auto jest po prostu zwinne, dynamiczne, komfortowe i mało pali. Świetne na trasy. Bardzo dużo miejsca wewnątrz, każdy dziwi się że z tyłu jest tyle miejsca, jest więcej niż w Audi A4, czy Saabie 9-3.
Wrażenia
5,0
Silnik
Moc 190 koni jest w zupełności wystarczająca, wrażenie robi moment obrotowy :) wciska w fotel.
4,0
Skrzynia biegów
Mogła by być bardziej precyzyjna. 1 bardzo krótka, jak za wcześnie wepniesz 2 bieg ma za niskie obroty. Pozostałe biegi Ok.
5,0
Układ jezdny
W trasie bardzo komfortowo. Zawieszenie pracuje bardzo cicho.
5,0
Karoseria
Jednym może się podobać, innym nie. Bez wątpienia wygląd nie podrabialny. Dobre zabezpieczenie antykorozyjne.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak dla mnie przy niemal 190 cm wzrostu - wystarczająco. Do tyłu gorzej, ale są czujniki. Duże lusterka robią robotę.
5,0
Ergonomia
Mogło by być dłuższe siedzisko. Są bardzo komfortowe w trasie. Siedzi się nisko.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie silnik długo się nagrzewa, ale klima bardzo wydajna.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na tą klasę wzorowo.
4,0
Wyciszenie
Słabo wyciszone drzwi, pojedynczą uszczelką. Generalnie szału nie ma, ale tragedii również. Diesel robi swoje, aczkolwiek podczas jazdy nie czuć czy to benzyna czy diesel.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Części mechaniczne nie są drogie. Kpl rozrząd ok. 400 zł, łatwy dostęp. Kpl tarcz z klockami Brembo - 1400 zł, więc normalnie. Bardzo drogie lampy - oryginalną z ASO z doświetlaniem zakrętów - ponad 6000 zł. Generalnie mało jest na rynku więc części zewnętrzne drogie. Trzeba kontrolować klapy wirowe, potrafią się urwać, oraz smoka - pierwsze zapalenie się lampki ciśnienia - wymieniać, przy wymianie koniecznie skontrolować panewki, korbowodowe potrafią już być wytarte, łatwy dostęp do wymiany koszty śmieszne, więc warto to zrobić.
5,0
Stosunek jakość/cena
Za te pieniądze trudno o lepsze auto.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Eksploatacją, brak wariacji elektroniki, jest dobrze.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Klapy, smok, panewki i dobry olej :)

On - zużycie paliwa dla silnika 1.9 Twinturbo MultiJet 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,8
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,2
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Lancia Delta III Hatchback