Przeniesienie napędu
: Bardzo pozytywne zaskoczenie, pomimo relatywnie nie najmocniejszego silnika.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne
: Drobne usterki elektryczne np. start/stop
4,0
Całokształt
Pojazd przyjemny w użytkowaniu, pewny w jeździe, świetnie działająca skrzynia biegów w połączeniu z silnikiem. Nadwozie typowo brytyjskie, surowe lecz eleganckie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik, dość dynamiczny, lecz pewnie dla lubiących bardziej dynamiczną jazdę, pewnie lepszy będzie 180 konny.
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów spisuje się znakomicie, to jedna z najmocniejszych stron tego pojazdu
5,0
Układ jezdny
Układ pewny, działa bez zarzutu. Szukający wyjątkowego amortyzowania na drogach mogą być zawiedzeni, gdyż zawieszenie jest dość sprężyste ale samochód pewnie trzyma się drogi.
5,0
Karoseria
Bez zarzutu, estetyczne i eleganckie.
Komfort
5,0
Widoczność
Bez zarzutu.
5,0
Ergonomia
Bez zarzutu
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Działa dobrze, sterowanie intuicyjne.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Samochód przestronny dla kierowcy i pasażerów.
4,0
Wyciszenie
Dość ciche lecz silnik diesla przy wysokich obrotach i szybkiej jeździe słyszalny, aczkolwiek wyciszenie akceptowalne.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Dość drogie naprawy w warsztatach autoryzowanych lecz bez problemu można znaleźć warsztaty z rozsądnymi cenami. Zamienniki części zamiennych dostępne.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jakość dość dobra w porównaniu do cen rynkowych samochodów używanych.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Układ start / stop odmówił współpracy
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pojawiające się przypadki zacięć zaworu EGR
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 TD4 150KM 110kW
[l/100km]