Inne
: Bardzo dobrze prowadzi się w trybie sport. Jeżeli komuś jie przeszkadza jazda na wysokich obrotach można się pobawić w zakrętach
4,0
Całokształt
Auto oczywiście bardzo oszczędne nawet prz jeździe z ciężką nogą auto spalanie 6.5l benzyny. Ja posiadam auto z lpg co nie dodaje problemów a sprawia że to auto jest maksymalnie oszczędne ok 20zł na 100 kilometrów to jest jak za darmo. Dodatkowo jest o wiele lepiej wyciszone niż Toyoty jeżeli nauczysz się jeździć jak hybrydą to osiągasz prędkość np 90 km na tępomacie i praktycznie nie słyszysz silnika.
Wycie cvt dotyczy tylko zamego przyśpieszania.
Auto ma bardzo doby układ prowadzenia. W trybie Eco kierownica chodzi lekko ale pewnie. W power kierownica się usztywnia i układ jest bardzo precyzyjny.
Warto dopłacić te kilka tyś do lexusa zamiast Toyoty wiem to z własnego doświadczenia bo tata miał Priusa 3 bez gazu i stwierdziliśmy że warto wstawić gaz i otaczać się bardzo dobrym wnętrzem pojazdu
Wrażenia
5,0
Silnik
Absolutnie bez awaryjny. Bazuje na priusie
5,0
Skrzynia biegów
Trzeba się przyzwyczaić do jej działania ale w mieście bardzo wygodna bo nie mam straty sekund na zmianę biegu
5,0
Układ jezdny
Bardzo intuicyjny
3,0
Karoseria
Na minus miękki lakier łatwo o odpryski
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra poza tylnie szybą ale auto jest wyposażone w kamerę cofania
4,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Mój egzemplarz dość długo się nagrzewa
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bez zastrzeżeń brakuje trochę podparcia lędźwi
5,0
Wyciszenie
To inna liga w porównaniu do toyoty
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Silnikowo części są tanie bo to toyota ale jeśli chodzi o np nakrętki do dedykowanych felgi jest trochę drożej
4,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry. Jest to jedno z niewielu auto w którym możesz czuć premium ale nie p)acid organach pieniędzy na utrzymanie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 200h 136KM 100kW
[l/100km]