Szukaj

Najnowsze oceny Lexus

4,5
~Marianoitaliano
Sedan 4.3 283KM 208kW
Lexus GS II
Rewelacyjne auto, cicho, szybko, wygodnie, bezproblemowo. Auto proste konstrukcyjnie, ale nie toporne, trochę taki amerykaniec, tylko w dobrej jakości wykonania. Chyba najtańsze w eksploatacji V8 z tamtych lat. Auto serwisuję sam i stwierdzam, że jest świetnie przemyślane konstrukcyjnie - wszędzie da się włożyć rękę, odkręcenie jakiegoś elementu jest przeważnie dziecinnie proste i nie wymaga wybebeszania połowy komory silnika. Wszystkie śruby...
4,6
~Hustle
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Lexus GS IV
Plusy auta: świetne wyciszenie, rewelacyjny system audio, bardzo dobre właściwości jezdne, wygląd, niezawodność itd. Minusy: W standardowym trybie jazdy obroty trzymane są trochę za nisko, przez co reakcja na gaz jest opóźniona, jazda w trybie sport załatwia sprawę, zawieszenie jak dla mnie mogłoby być trochę twardsze. Świetny samochód do komfortowego przemieszczania się w ciszy. Jakość skóry (mam wersję F-sport) jest po prostu rewelacyjna,...
5,0
~irek_bramkarz
Hatchback 5d 200h 136KM 100kW
Lexus CT
Auto bezawaryjne. Kupiłem o przebiego 92 tys. Testowałem spalanie 4.3 l. przez dwa miesiące , bardzo męczące , 90 % aut wyprzedza , siedzą na zderzaku . Założyłem gaz w cenie 2.200 zł . Jazda 80 % trasa . Grójec-W-wa. Spalanie przez obecny rok to 5.4 benzyzny czyli około 6.5 gazu. Tankuje za około 60 zł i wystarcza mi na około 430 km / latem/. Przjechałem około 40 tyś na samym gazie , Europa i kraj . Żadnych kontrolek typy " silnik " / znany...
Dziennik kosztów dla Lexus
Średni koszt przejechania 100 km
49,00 zł
8,9
l/100km
12,5
l/100km
14,9
l/100km
Zobacz dzienniki
3,9
~AL
Hatchback 5d Facelifting 200h 136KM 100kW
Lexus CT
Al Podam kilka faktów z użytkowania i ekonomi Lexusa CT 200H Hybryda po 1,5 roku użytkowania - przeglądy co 15 000 tys. km, cena takiego przeglądu w salonie Lexusa w Katowicach to średnio 1 700 zł, przejechałem w ciągu roku ponad 60 tys. km co daje 4 serwisy po 1 700 zł, po 90 tys. km przegląd wyszedł 2800 zł. Baterie mają 10 lat gwarancji pod warunkiem, że raz w roku zrobiony zostanie w serwisie przegląd baterii za średnio 300 zł ( razy 10...
3,4
~InRight
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Lexus IS III
Jeśli chodzi o jakość wykonania środka to jest po prostu przeciętnie, a mamy tu w końcu do czynienia z klasą premium. Plastiki skrzypią do tego dochodzi bardzo ale to bardzo ubogie wyposażenie w wersji podstawowej, która kosztuje niemało. Na duży plus wygląd samochodu, który jest dość zadziorny i samo prowadzenie. Na duży minus silnik i skrzynia biegów. Pomimo 245 KM samochód jest dość mułowaty a reakcja na dodanie gazu jest lekko opóźniona....
2,4
~Artur
SUV 450h 313KM 230kW
Lexus RX IV
Ogólnie autko przyjemne ale ma usterkę i serwi nie potrafił sobie poradzić. Dział techniczny z Toyota Warszawa wziął auto na kilka dni i też nie wiedzą co jest . poddali się robiac opinie ze wszystko jest ok. Problem polega na tym że przy 1100obrotach auto drży, do tego stopnia że lusterko wsteczne nawet drży. wszystke lexy mają tę usterkę , Na początku twierdzili że to program do pompy paliwa, wgrali niowy z upodate i jest to samo,. potem...
4,9
~Ciro
SUV 300h 197KM 145kW
Lexus NX
Lexus NX to według mnie suv idealny. Jeździłem nim 5 lat pokonując prawie 170 tys i nigdy mnie nie zawiódł. Nigdy nie miał nawet drobnej usterki, nigdy nic się nie zepsuło. Rozwiązania techniczne, jakość wykończenia, wyciszenie i komfort to duże plusy samochodu. Gdybym miał szukać wad to mam dwie. Jedna to faktycznie nie duży zbiornik paliwa i przy częstych jazdach autostradą zmuszało mnie to nieraz do poszukiwania stacji do tankowania. Druga...
4,4
~Kasia
Hatchback 5d 200h 136KM 100kW
Lexus CT
Samochód bezawaryjny i mimo wieku cieszący oko. Największym mankamentem jest mało miejsca w środku - dla wysokiej osoby - kierownica ociera się o prawe kolano. Z tyłu bardzo mało miejsca na nogi. Bagażnik płytki, bez progu załadunkowego. Świetny układ kierowniczy i zawieszenie - im szybciej tym lepszy komfort jazdy. Ale na dziurach, na 17' felgach - odczucia niezbyt przyjemne. Tryb Sport - naprawdę daje frajdę z jazdy, elastycznie...
4,9
~krzysztof_osiński
Sedan Facelifting 200t 245KM 180kW
Lexus IS III
Auto jest fantastycznie zrobione. Nic w nim nie skrzypi ani nie trzeszczy. Zapewnia wysoki komfort bez utraty własności jezdnych. Jeśli chodzi o spalanie sprawa jest prosta. Jazda tylko w mieście (bez żadnych dojazdów spoza miasta) w trybie ECO - nie da się zejść poniżej 11,7-12 L. Przy dynamiczniejszej jeździe w mieście nawet do 15 L. Przy jeździe mieszanej można zejść do okolic 9,5 L. Na trasie przy 140 km/h spalanie 8,6 L. Najlepiej...
3,4
~Pawel
SUV Facelifting 300 238KM 175kW
Lexus NX
Auto z czerwca 2018, wersja Prestige, krzywo zamontowany wyświetlacz HUD, wyświetla pod kątem, w grudniu zaczęło skrzypieć zawieszenie z lewej strony przy przejeżdżaniu przez progi i na nierównościach, notorycznie blokujący się asystent parkowania, skrzynia biegów czasami sama nie wie jaki bieg ma wrzucić trzeba jej pomagać manetkami, bardzo mało intuicyjna, fatalna obsługa nawigacji i komend głosowych, rozpoznawanie znaków działa tylko w...