Szukaj

Ocena kierowcy - Mazda MX-30 SUV Facelifting

Grześ, 30 dni temu
Silnik Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 22 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mazda MX-30 SUV Facelifting Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW od 2023 - Oceń swoje auto
3,86
9% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Kłopoty podczas ładowania. Może się zdarzyć, że po podłączeniu do ładowania i sprawdzeniu podczas ładowania na ekranie pojazdu pozostałego czasu do zakończenia ładowania, że pojazd zacznie używać wentylatora chłodnicy i tak do końca ładowania. Błąd ten SERWIS lekceważy.
4,0
Całokształt
Samochód dla klientów którzy zgodzą się na pewne ograniczenia np. dotyczące zasięgu czy też przestrzeni pasażerskiej.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przy tak licznej elektronice i rozbudowanym systemie wspomagającym kierowcę można zarządzać efektywniej energią na pokładzie. Przykładem może być tempomat aktywny w Cupra Born.
5,0
Skrzynia biegów
Tego elementu nie ma w samochodzie :) Działa poprawnie przełożenie jednostopniowe. Nie ma co więcej pisać.
4,0
Układ jezdny
Jest dopasowany do samochodu. Oczywiście mogłoby być lepsze przyspieszenie.
3,0
Karoseria
Kontrowersyjne drzwi. Nie pomagają podczas wsiadania na drugi rząd siedzeń. Przednie drzwi super. Zamiast projektować bliźniaka CX30 to może trzeba zaprojektować samochód EV z przesuniętą kabiną do przodu?
Komfort
4,0
Widoczność
Dobra do przodu. Dobre lusterka. Zmniejszona widoczność podczas wykonywania manewrów cofania, ale załatwiają sprawę kamery 3D.
4,0
Ergonomia
Wszystko na miejscu z wyjątkiem gniazd USB - masakra.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
W deszczowe dni parują szyby boczne. Nawet klimatyzacja nie pomaga.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń dla kierowcy jest ok. Pasażerowie w drugim rzędzie siedzeń mają już ciasno. Mały bagażnik. Brak bagażnika na kable. Są już dostępne marketowe bagażniki na kable, ale ceny są wygórowane - około 160 EUR.
4,0
Wyciszenie
Opony hałasują. Zawieszenie na wybojach jest stosunkowo głośne. Konkurencja na T jest zdecydowanie lepsza pod tym wzglądem.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Można ładować akumulatory trakcyjne z instalacji fotowoltaicznej. Obniża to koszty eksploatacji.
4,0
Stosunek jakość/cena
Dobrze dopasowane wyposażenie do wersji nadwoziowej. Niezależnie od wybranej wersji będziesz zadowolony.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Na ekranie efektywności zużycia energii elektrycznej wyświetlane są błędne informacje. Podczas rekuperacji wyświetlana jest maksymalna wartość zużycia energii tj. 50 kWh. Wprowadza to w błąd użytkownika.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Bardzo delikatna szyba czołowa. Mała usterka może spowodować pęknięcie szyby, szczególnie w zimie. Szyba nagrzewa się do wysokiej temperatury, nawet to może być 60 st. C !!! (dane z serwisu).

Zużycie prądu dla silnika Elektryczny 35.5kWh 145KM 107kW

Średni zasięg
185 km
Średni maksymalny zasięg
190 km
Średni minimalny zasięg
160 km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
205 km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
2,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
2,0 h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania
1,0 h
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mazda MX-30 SUV Facelifting