AutoCentrum.pl
Niezależny portal motoryzacyjny
Szukaj
Auta
Dopasuj auto
Ceny aut nowych
Ceny aut używanych
Ogłoszenia
Rankingi
Wideotesty
Dane techniczne
Opinie
Oceń swoje auto
Zużycie paliwa
Usterki
Paliwa
Stacje paliw
Ceny paliw za granicą
Narzędzia
Dokumenty dla kierowcy
Sprawdź VIN
Kalkulatory
Dziennik kosztów
Taryfikator mandatów
Zaloguj się
Moje
AutoCentrum
Witaj,
Co nowego
Moje auta
Ulubione stacje paliw
Ustawienia konta
Wyloguj
Gorące tematy
Sprawdź VIN przed zakupem!
Ile
kosztuje Cię
auto?
Wyszukiwarka aut
Poznaj usterki przed zakupem
AutoCentrum
Opinie
Oceń swoje auto
Mazda
Tribute
I
I
Oceny Mazda Tribute I
– wybierz silnik
Pokaż silniki:
Benzynowe
Benzynowe LPG
Diesla
Elektryczne
Hybrydowe
Hybrydowe Diesla
Hybrydowe Diesla plug-in
Hybrydowe plug-in
pb
Benzynowe
2.0 16V 124KM 91kW (2000-2004)
18 ocen
2.3 16V 150KM 110kW (2004-2007)
3 oceny
2.3 i 16V 2WD 141KM 104kW (2004-2007)
Brak ocen
3.0 V6 203KM 149kW (2004-2007)
Brak ocen
3.0 V6 197KM 145kW (2000-2004)
8 ocen
Oceny
Mazda Tribute I
Podsumowanie 29 ocen
Filtruj
Przebieg ocenianiego auta
Każdy
do 10 000 km
10 000 – 25 000 km
25 000 – 50 000 km
50 000 – 100 000 km
100 000 – 150 000 km
150 000 – 200 000 km
200 000 – 250 000 km
powyżej 250 000 km
Lata produkcji
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
2000
2001
2002
2003
2004
2005
2006
2007
Kupiłby ponownie
Każdy
Tak
Nie
Filtruj
wyniki
4,24
średnia ocena z
29 ocen
Podobnie do średniej w segmencie
100%
użytkowników kupiłoby ponownie
Całokształt
4,24
Wrażenia
Silnik
4,24
Skrzynia biegów
3,97
Układ jezdny
4,31
Karoseria
4,50
Komfort
Widoczność
4,62
Ergonomia
4,28
Wentylacja i ogrzewanie
4,31
Wyciszenie
3,62
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,66
Ekonomiczność
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
3,79
Stosunek jakość/cena
4,38
Niezawodność
Bezawaryjność (drobiazgi)
4,17
Bezawaryjność (poważne usterki)
4,52
Pozytywne zaskoczenie
+ Silnik
+ Zawieszenie
+ Przeniesienie napędu
+ Karoseria
+ Układ hamulcowy
Uciążliwe usterki
- Układ elektryczny
Sprawdź najnowsze oferty Mazda
Zobacz 49 aut
od ręki
Najnowsze
oceny Mazda Tribute I
Sortuj według:
Wybierz
od najdłuższych komentarzy
od najbardziej przydatnych
od najnowszych
od najnowszych z komentarzem
od najwyżej ocenianych
4,5
~Bartosz
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Samochód bardzo praktyczny, przestronny, wygodny, pakowny. Do spokojnej jazdy - idealny. Całościowo nie dam 5 gwiazdek, ze względu na amerykański standard wykończenia, czyli nieco toporne i wszechobecne plastiki. Z pewnością godny polecenia dla osób, które regularnie korzystają z wielu rodzajów dróg, i które cenią sobie obszerne wnętrza, oraz wszechstronne i niezawodne samochody. Powiedziałem sobie kiedyś, że kolejny samochód to też bedzie...
Dodane
7 lat temu
4,4
~bolenie
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
Pierwsze własne auto 4x4. Osobiście wybrane i sprowadzone z uszkodzonym silnikiem. Handlarze omijali szerokim łukiem pomimo tego że reszta była w znakomitym stanie. Silnik został naprawiony (nie wymieniony) i do przebiegu zostało dołożone kolejne 60 000 km. Ani Mazda MPV (2002), którą jeździłem kilka lat temu ani Tribute (2002) użytkowany obecnie nie wpasowały się w stereotyp rdzewiejących na potęgę samochodów tej marki. Auto posiada kilka...
Dodane
8 lat temu
4,5
~Madzia_forever
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Ja kupiłem igłę i jestem zachwycony. A ci co oszczędzają na mechanika i kupują zaniedbane trupy to niech sobie narzekają. Długo się zastanawiałem, myślałem o Rav4 i CRV, ale Madzia przekonała mnie CENĄ, ATRAKCYJNYM wyglądem i większą przestrzenią. Polecam Tribute przede wszystkim za: Jakość wykonania, komfort prowadzenia, przestrzeń wnętrza, i legendarną dla MAZDy NIEZAWODNOŚĆ. Silnik 2.0 o mocy 124KM - jak na tę nie dużą moc to radzi sobie...
Dodane
13 lat temu
4,5
~Kamil
Mazda Tribute I
Terenowy 2.3 16V 150KM 110kW
Kupiłem auto z uszkodzonym silnikiem palił więcej oleju niż benzyny wymiana na nowy motor drobne usterki przy wymianie silnika ,pękła chłodnicza oleju a po 7tys uszczelka pod głowicą panewki wymienione na nowe nowe pierścienie i jak do tej pory wszystko ładnie pięknie śmiga
Dodane
6 lat temu
4,5
~JarekPIno
Mazda Tribute I
Terenowy 3.0 V6 197KM 145kW
Niedoceniony w Posce samochód - rzadko spotykany. Daje dużo frajdy z jazdy za sprawą dynamicznego silnika i automatycznej skrzyni biegów. Ceny części w porównaniu do konkurencji są niskie. Spalanie niestety dość duże z uwagi na brak możliwości rozłączenia napędu 4x4 choć latem zawsze można zdjąć wał i jeździć tylko z przednim napędem. Jak się znudzi to będzie Tribute II generacji albo CX7 :)
Dodane
11 lat temu
3,0
~prezes7
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Co najbardziej Cię zaskoczyło pozytywnie w tym aucie ? Silnik: Witam posiadam Tribute 2,0 4WD 2002r swietne autko za tak niewielką kasę. Jeśli GAZ to tylko sekwencja ja mam STAGA 300 plus, pracuje idealnie.Choć spalanie dość duże srednio 15 l, ale masa też niemała. Super sprawuje sie w terenie oczywiście w odpowiednich butach.Ford Maverick jest podobną konstrukcją ale posiada wiecej nidociągnięć Mazda jest staranniej wykonana
Dodane
14 lat temu
4,5
~tomek630@o2.pl
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Za ta cene auta dostajemy znakomity pojazd którym mozemy poruszac sie pare ładnych lat bez dokładnia . Jestem zadowolony z mojego Tributa choc przed zakupem miałem mieszane uczucia i zastanawialem się powaznie nad zakupem dla tego pojazdu ze wzgledu na komentarze dotyczace spalania ale nie jesty zle w kazdym razie lepszy wynik od Rav 4 która posiadałem wczesciej
Dodane
16 lat temu
3,1
~luksor@pro.onet.pl
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
uwaga miłośnicy Mazdy. To nie jest japończyk- prawdziwa Mazda tylko jakiś cholera Ford i to amerykański. Przy elektyce już nawet się nie wysilali tylko pakowali wszystko ze znakiem Forda. Przesiadłem się ze swojej 323 i co 2 miesiące coś tam trzeba poprawić. Jedyna zaleta to że to tanie auto. Ale tylny most już był otwierany. Co tu mówić kiedy tamtą po 300 tys wymieniałem tylko przeguby. Ale moze nie będzie tak źle
Dodane
19 lat temu
4,5
~Andrzej
Mazda Tribute I
Terenowy 2.0 16V 124KM 91kW
Ferrari to nie jest, ale za to wjedzie tam gdzie Ferrari nie może... Ogólnie jestem zadowolony z autka.Nie straszne są mu \"polskie drogi\" a i z zaspami też świetni sobie radzi.
Dodane
12 lat temu
3,8
~tora tora
Mazda Tribute I
Terenowy 2.3 16V 150KM 110kW
Świetny samochód, trudno znaleźć coś równie fajnego za tak małe pieniądze. Szkoda, że nie zrobili kolejnego liftingu i dalej go nie produkują...
Dodane
12 lat temu
Zobacz wszystkie
oceny
Mazda Tribute I
4,2 (29 ocen)
Wybierz silnik
2.0 16V 124 KM
2.3 16V 150 KM
2.3 i 16V 2WD 141 KM
3.0 V6 197 KM
3.0 V6 203 KM
Dodaj swoją
ocenę
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Mazda Tribute w pigułce
Mazda Tribute
w pigułce
Informacje o aucie
Katalog nowych
Mazda Tribute
Dane techniczne
Mazda Tribute I
Raporty zużycia paliwa
Mazda Tribute I
Opinie
Mazda Tribute I
Usterki
Mazda Tribute I
Publikacje
Mazda Tribute
Newsy
Mazda Tribute
Galerie
Mazda Tribute
Nasze pomiary
Mazda Tribute
Filmy
Mazda Tribute
Ogłoszenia
Mazda Tribute
Ceny aut używanych
Mazda Tribute
Dziennik kosztów
Mazda Tribute I
Opinie o instalacjach LPG
Mazda Tribute I
Testy zderzeniowe
Mazda
Aktualnie przeglądasz
Mazda Tribute I
Dane techniczne
33 raporty
zużycia paliwa
1 ogłoszenie
używanych
1 zgłoszona
usterka
Ogólna prezentacja
modelu
Skonfiguruj
idealną
ofertę z
super
finansowaniem
Zobacz więcej
filmów
O firmie
Redakcja
Reklama
Regulamin
Kontakt
Mapa portalu
Wyszukiwarka aut
Dziennik kosztów
Rankingi aut
Wirtualny alkomat
Benzyna czy diesel?
Kalkulator LPG
Kredyt czy leasing?
Mapa stacji paliw
Sprawdź VIN
Oceń instalację LPG
Oceń motocykl
Porady
Publikacje
Pierwsza pomoc
Dokumenty dla kierowcy
Motosłownik
Za granicą
Prawo jazdy