Idealne auto na miasto, niewielkie, szybkie, zwinne, super reagujące na gay i hamulec, łatwe do parkowania (polecam Parktronic, dokładność parkowania aptekarska!!!). Jednak co merol, to merol...
Wrażenia
5,0
Silnik
jako że to turbo, szukałem dziury mocy - mimo dużych chęci nie znalazłem, silnik ciągnie jak tur od samego początku
5,0
Skrzynia biegów
nowy automat klasy C to klasa sama w sobie - extra zabawka to możliwość sekwencyjnej zmiany biegów, idealna na starty spod świateł
5,0
Układ jezdny
dobry konsensus pomiędzy komfortem a przyczepnością
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko jest pod ręką, bardzo wygodne siedzenia - mam Multikontur
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
komfortowy automat, czujnik nasłonecznienia chłodzi nawet "zagotowane" w słońcu auto w 1-2 minuty
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
jak na klasę kompaktową OK, mało miejsca z tyłu
5,0
Wyciszenie
idealnie, w ogóle nie słychać silnika ani turbiny. miły pomruk przy ostrych startach, ale bez wieśniackiej przesady a la rura klozetowa
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
8-10 litrów, niezbyt czuły na ciężar nogi, co jest zaskoczeniem po jeździe Passatem 1.8T (ten to dopiero chlał!)
3,0
Stosunek jakość/cena
Niestety, za przyjemność jazdy dobrze wyposażonym MB 200C trzeba płacić - w moim przypadku 180 tysiaków.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nowy środek, tablica też - a świerszczy nie ma... hmmm...