Szukaj

Ocena kierowcy - Mercedes Klasa G W463 Off-roader długi

Maciek, 12 lat temu
Silnik 3.0 TD 177KM 130kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 133 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Mercedes Klasa G W463 Off-roader długi 3.0 TD 177KM 130kW 1996-2002 - Oceń swoje auto
4,38
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Spodziewalem sie traktora, a tu cichutki i fajnie mruczacy dieselek. G270CDI to straszny klekot w porownaniu do G300TD.
5,0
Całokształt
Super auto. Niemal idealne. Ale idealny to jest G55 AMG :)
Wrażenia
4,0
Silnik
Jak na tak ciezkie auto to jestem milo zaskoczony dynamika. Troche slabo sie zbiera od startu, ale jak juz turbo zaskoczy to jest niezle. 6-cio cylindrowa rzedowka pracuje jak benzyniak, cichutko i elegancko.
4,0
Skrzynia biegów
Typowy automat starszej generacji: bez wodotryskow, ale solidnie, bez szarpniec.
5,0
Układ jezdny
Bomba - na polskie drogi nie ma lepszego auta. Zawieszenie ciche i komfortowe, mimo ze mamy sztywne mosty, konstrukcje na ramie itp. Duzo lepiej niz w Discovery o Defenderze nie wspominajac.
Komfort
5,0
Widoczność
Idealnie. Kanciaste nadwozie daje wspaniale wyczucie gabarytow auta.
4,0
Ergonomia
Jak to w Mercedesie - wszystko na swoim miejscu. Ale nie bez wad: brak regulacji kierownicy powoduje ze gorna czesc zegarow zaslania kiera. Przyciski do sterowania foteli sa z boku fotela i dosc ciezko dostepne przy zamknietych drzwiach.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima niezla, ale jest kawal kubatury do wychlodzenia i troche to trwa jak sie nagrzeje.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wiadomo - wielkie i kanciate nadwozie, przestrzeni w sam raz.
5,0
Wyciszenie
Super. Silnik milo swiszczy turbinka. Szumy przy wiekszych predkosciach sa naturalne przy takim kanciaku.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Coz - 3 litrowy turbo diesel + masa pojazdu = minimum 15 litrow/100. W trasie ponoc mozna zejsc do 12, ale przy bardzo spokojnej jezdzie. Wiele czesci pochodzi z osobowych Mercedesow, zatem ceny sa ok. Przy przegladach trzeba jednak pamietac, ze oleju idzie wiecej, sa mosty, reduktor itp. Ceny czesci n.p. do zawieszenia sa na akceptowalnym poziomie.
3,0
Stosunek jakość/cena
Auta sa niemoralnie drogie. Za kilunasto letni samochod w Niemczech trzeba dac minimum 25k EUR!!! Ale jest tego wart. Jak ktos lubi oczywiscie, bo za cene takiego G mozna miec ML\'a, X5, Q7 a niewiele dokladajac mozna myslec o GL\'u z USA. Ale nie bedzie to juz ta sama solidnosc co G.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Nie dziala centralny zamek i koszty naprawy astronomiczne. Nie dziala tempomat. Reszta bez zarzutu.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Auto mega solidne.

On - zużycie paliwa dla silnika 3.0 TD 177KM 130kW [l/100km]

Średnie zużycie
15,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
15,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
19,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
12,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mercedes Klasa G W463 Off-roader długi