Szukaj

Ocena kierowcy - MG HS

Jimmy, 8 miesięcy temu
Silnik 1.5 T-GDi 162KM 119kW
Rok produkcji 2024
Przebieg: 25 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
MG HS 1.5 T-GDi 162KM 119kW od 2024 - Oceń swoje auto
4,86
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Inne : Czasami włączy się tylny czujnik parkowania na około 1 minutę. Rozpoznawanie znaków najlepiej wyłączyć.
5,0
Całokształt
Wszystko zależy od punktu odniesienia. Wcześniej jeździłem Insignia A lift z 2015, ogólnie pomimo wielu mankamentów i drobnych usterek, które tyczyły się tego modelu miałem się przesiadać na Insignia B lift z końca produkcji. Nagle w mieście Rzeszów pojawił się salon MG więc czemu nie spróbować się tym przejechać. Ogólnie cena praktycznie ta sama tylko w Opolu mam blisko 140 tys. km zrobione plus parę rzeczy do wymiany, natomiast HS nówka z salonu i kusząca 7 letnia gwarancja wiadomo z pewnymi odstępstwami jak wszędzie. Wybór padł na MG, samochód oczywiście ma swoje bolączki i wady, ale subiektywne uważam, że za 120 tys. zł dostaniemy dokładnie to samo co daje konkurencja, ale w cenie min. 30 tyś wyższej. Ogólnie jak u mnie ryzyko polegało na tym, że przy odsprzedaży będzie spora strata, bo ta marka może być totalnie niszowa i nikt tego nie będzie chciał kupić, ale jak widać ile tego przybywa na naszych drogach to można śmiało powiedzieć, że teraz marka niszową w naszym kraju staje się Opel:)
Wrażenia
5,0
Silnik
W dużej mierze decyzję o wyborze Chińczyka podjąłem ze względu na tę jednostkę napędową właśnie z Opla/GM
4,0
Skrzynia biegów
Tutaj nie jestem specjalistą, bo to mój pierwszy automat. Jak dla mnie jest wystarczająca. Jazda na tempomacie powyżej 120/130 km na godzinę jest irytująca, bo skrzynia mocno zrzuca przełożenia i robi się głośno.
5,0
Układ jezdny
Samochód nie jest może tak przywiązany do drogi jak była Insignia, ale tragedii nie ma.
5,0
Karoseria
Nie mam uwag
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się bardzo wysoko, ogólnie osoby powyżej 190 cm mogą się czuć przy pierwszym kontakcie niczym w Trafficu, ale z biegiem czasu przy odpowiedniej regulacji fotela da się odnaleźć tę swoją pozycję za kółkiem.
5,0
Ergonomia
Jest wszystko ok, oczywiście brakuje fizycznych pokręteł, ale da się radę naprawdę to wszystko opanować.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
W moim wypadku i grzeje i chłodzi bdb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca. Z tyłu jeździ trójka dzieci i mają naprawdę sporo przestrzeni.
5,0
Wyciszenie
W porównaniu z Insignia to jest przepaść. Tutaj przy 140 km/h można normalnie rozmawiać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Na razie był jeden przegląd i ceny jak w Hyundaiu.
5,0
Stosunek jakość/cena
Jak pisałem na wstępie w tym obszarze auto jest bardzo konkurencyjne.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Miałem jakieś dziwne odgłosy pisk/hałas z okolic silnika. Na serwisie zdiagnozowali mi pompę wody. Ogólnie z tym mogłem jak najbardziej jeździć, ale przy nowym aucie się wymaga trochę inaczej. Zamówili nową część i powiedzieli, że okres oczekiwania około 4 tygodni. Spodziewałem się, że z serwisem może być lipa przy wprowadzaniu nowej marki do naszego kraju, ale ten okres miesiąca był dla mnie akceptowalny. No forach przeróżni znawcy zapowiadali minimum pół roku oczekiwania na jakąś część. Reasumując po 2 tygodniach Pani z serwisu zadzwoniła aby poinformować, że cześć mają na serwisie i umawia na termin.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 T-GDi 162KM 119kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,9
Minimalne średnie zużycie paliwa
6,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
8,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,7
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
MG HS

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów