Samochód robi całkiem dobre wrażenie, jednak po przejechaniu 50 tys. kilka rzeczy się posypało. Największy problem miałem ze skrzynią biegów i elektryką. Ze skrzynią serwis sobie poradził jeszcze na gwarancji, choć musiałem czekać 4 tygodnie na części zamienne. Największy jednak problem jest z układem elektrycznym i jakością materiałów. Niestety rdza już zaczyna zjadać to auto.
Wrażenia
4,0
Silnik
Równo i dobrze pracuje. Nie ma wiekszych problemem, poza szarpaniem na zimnym i falowaniem obrotów, które zdaniem ASO jest ok.
1,0
Skrzynia biegów
Niestety nie wytrzymała i po 50 ty. się rozpadła.
3,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Zaczyna rdzewieć
Komfort
5,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima nie daje rady w upał.
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
auto jest małe, ale za to nie ma problemu z parkowaniem.
2,0
Wyciszenie
to auto jest g łośne w środku
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
1,0
Stosunek jakość/cena
Auto jest bardzo tanie, ale jego jakość też nie jest duża. Po 100 tys wytarły się kierownica, siedzenia i plastiki z przodu i niestety są duże problemy z elektryką. W drzwiach na przykład zacina się szyba i zamek.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Cały czas coś się dzieje i nawet nie zwracam już na to uwagi. Na początku jezdziłem do ASO, ale oni tylko resetowali oprogramowanie. Dziś na przykład mam problem z otwieraniem szyb. Radio i entertainment żyją swoim życiem i czasem się wyłączają
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
50 tys km i skrzynia do wymiany. Pojawiają się też całkiem poważne problemy z karoserią, ale na razie ją zabezpieczyłem. Zobaczymy jak będzie to wyglądać po zimie.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 HEV+ 195KM 143kW
[l/100km]