Auto, które na początku mnie bardzo zachwyciło, ale na końcu bardzo zawiodło. Jeżdżę nim dużo po całej Polsce i robię bardzo duże przebiegi. Potrzebuję auta niezawodnego, a MG takie nie jest. Na początku wszystko działało super, tylko były problemy z ekranem dotykowym i elektroniką o któych ludzie już trochę pisali w intrnecie, więc się tego spodziewałem. Jednak po przejechaniu ok 40 tys pojawił się problem z uruchamianiem auta podczas deszczu/wilgoci. Serwis nie mógł nic zrobić, bo podczas diagnostyki wszystko jest ok. Zatem muszę parkować go tylko garażu. Poza tym pojawił się też problem z akumulatorem, który już był wymieniany.
Wrażenia
2,0
Silnik
Silnik jest dość dobry, ale ma kilka wad. Przede wszystkim szalejące obroty nad którymi nie mogę zapanować, problem z odpalaniem i jednak trochę mało mocy.
3,0
Skrzynia biegów
Nie wiem czy u was też tak jest ale drążek przeskakuje lub drży jak dodajesz gaz i nagle puścisz.
4,0
Układ jezdny
2,0
Karoseria
Elementy są dość słabo spasowane. Drzwi i klapa dość mocno skrzypiały po kilku nasty tys km. Serwis naprawił to w ramach gwarancji.
Komfort
4,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja nie daje rady w upalne dni i jak auto mocno się nagrzeje to długo trzeba czekać zanim temperatura wnętrza zrobi się akceptowalna. Wcześniej jeździłem Meganką i chłodno było już po kilku minutach, a w MG trzeba trochę poczekać.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeni jest sporo. To jest zaleta tego auta.
3,0
Wyciszenie
Jest dość cicho, chociaż po zmianie opon na zimowe szum trochę przeszkadza. W aucie klasy premium oczekiwałbym lepszego wyciszenia.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jest ok, na razie nie miałem większych wydatków, choć pojazd z LPG pewnie byłby tańszą opcją.
2,0
Stosunek jakość/cena
Na początku był zachwyt nad jakością, jednak im dłużej go używam tym bardziej widać, że jakość nie jest wysoka. Używam auta intensywnie i przyciski, kierownica i mój fotel już są powycierane dość mocno. Poza tym probemy z silnikiem.
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Auto miało już sporo awarii. Zdecydowanie za dużo. Mam też wrażenie, że panowie z serwisu lekceważą niektóre zgłaszane usterki. Choć ja bardzo mocno stawiam na swoim i ostatecznie przynajmniej próbują je usunąć.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Na razie nie było poważnych rzeczy nie licząc problemów z odpalaniem i konieczność wymiany akumulatora.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 VTi-Tech 106KM 78kW
[l/100km]