Silnik
: Jeżdżę dużo i silnik naprawdę jest ekonomiczny i dobrze oddaje moc
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
Skrzynia nie szarpie, płynnie zmienia biegi, dobrze sprzężona z silnikiem
5,0
Układ jezdny
Nic dodać nic ująć
5,0
Karoseria
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja jak i ogrzewanie działa super, nawiew na tylny rząd siedzeń również
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca, z przodu i z tyłu komfortowo można podróżować, duży bagażnik
4,0
Wyciszenie
Mógłby być cichszy przy większych prędkościach lecz hybryda to głównie auto do miasta, na pewno głośniejszy niż hybrydy Toyoty ze straszną skrzynią biegów CVT
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spalanie jak najbardziej realne, przez 16 tys km średnia wg obliczeń około 5 litrów
5,0
Stosunek jakość/cena
Stosunkiem ceny do jakości nie mam się do czego przyczepić, MG bije na głowę konkurencję względem wyposażenia i jakości co do ceny
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Brak
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 HEV+ 197KM 145kW
[l/100km]