Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi FTO

proturbodestruktor@interia.pl, 16 lat temu
Silnik 2.0 i V6 24V GPX 200KM 147kW
Rok produkcji 1997
Przebieg: 90 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Mitsubishi FTO 2.0 i V6 24V GPX 200KM 147kW 1994-2001 - Oceń swoje auto
4,23
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Muzyka dla uszu prawdziwego fana motoryzacji,a pozatym elastycznosc żadko spotykana w tego typu autach
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny : Źle zaizolowane przewody,bądx poprowadzony błędnie przez domorosłych mechaników chcących się bawić w ulepszenia
Karoseria : jeśli ktoś posiada dodatkowo obniżane zawieszenie trzeba uważać na wszelkiego rodzaju spojlery aby ich nie stracic
Zawieszenie : Twarde wymagające częstej konserwacji
5,0
Całokształt
Mimo niewielkich minusów auto jest jedyne w swoim rodzaju,albo ktos je polubi albo nie(w sumie każde auto ma ukryte minusy)
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik bardzo elastyczny,nawet jak na taką moc,a brzmienie samej jednostki to poprostu muzyka dla uszu fanów motoryzacji...
4,0
Skrzynia biegów
Niestety pierwszy niewielki minus w tym aucie to automat(przynajmniej u mnie)po trasie lagodnie zmienia biegi bez skoku obrotów aczkolwiek przy trybie miejskim niestety za szybko wchodzi na najwyższy bieg co w pelni nie może oddac przyjemności z mocy tego silnika i jego możliwości,ale ogulnie nie jest źle
5,0
Układ jezdny
Auto prowadzi sie super,nawet jadac w koleinach czy po nierównej drodze nie wykazuje oznak nadsterownosci,miekko i elastycznmie reaguje na ruchy kierownica,nawet mniej doświadczony kierowca nie powinien mieć problemów z opanowaniem auta
Komfort
4,0
Widoczność
WIdocznośc jest dobra aczkolwiek samochód ma bardzo niskie zawieszenie i np w polsce nie wszedzie sie nim wjedzie a pozatym ma dośc długi przód którego końca zza kierownicy nie widac więc przy parkowaniu lub przy jeżdzie w korku trzeba bardziej zwracać na to uwage,ale ogulnie nie obiega to standardowo od aut innych marek
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klimatyzacja w tym aucie jest dużym plusem,doskonale sprawdza się latem jak i zimą
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Auto ma w sumie cztery miejsca aczkolwiek jednak z tyłu jest niewiele miejsca dla trzeciej bądź nawet czwartej osoby,auto z zacięciem sportowym w sumie.Jednakże dla dwóch osób jest to auto bardzo wygodne, ze sporym zapasem przestrzeni
2,0
Wyciszenie
W przypadku mojego Fto o wyciszeniu to moge zapomniec,tego silnika raczej się nie wycisza,,wszystko slychac głosno i wyraźnie,dodając do tego wydech sportowy temat odnosnie wyciszenia wnętrza staje się bez sensu...
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
To jest auto które pali dośc sporo i może jeszcze wiecej,moje z pojedyńcza turbosprężarką potrtafi nawet przy agresywnej jeździe spalić od 12 do 15 litrów tak to wygląda jesli chodzi o jazde miejską(korki,skrzyżowania światła itp)po trasie wychodzi troszeczkę mniej ale niewiele,szczególnie przy gwałtownych przyśpieszeniach w baku może pojawić się przysłowiowy wir:)
5,0
Stosunek jakość/cena
Uważam że cena nie jest wygórowana jak na możliwości jakie to auto prtzedstawia.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
na drobne usterki jak narazie nie nazekam,nie spotkałem sie jeszcze
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jw.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i V6 24V GPX 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,2
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,6
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi FTO