Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi i-MiEV

Dla mnie to auto jest po prostu niewygodne..., 6 lat temu
Silnik Elektryczny 66KM 49kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 91 tys. km
Okres użytkowania: 5 lat
Mitsubishi i-MiEV Elektryczny 66KM 49kW 2010-2014 - Oceń swoje auto
3,92
Podobnie do średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
4,0
Całokształt
IMieva mamy w rodzinie od kilku lat. Moja dziewczyna go uwielbia, ja tak... średnio. Dla nie za dużych ludzi do miasta auto niemal idealne. Ultra zwrotne, dynamiczne i zaskakująco pojemne jak na te wymiary. Na dłuższycg trasach po drogach szybkiego ruchu męczy hałas (bardzo słabe wyciszenie nadwozia) i słaba ergonomia (wbijające się w łokcie i kolana twarde plastikowe elementy). Auto pełne skrajnych ocen.
Wrażenia
5,0
Silnik
Co tu dużo mówić. Pocket rocket. Płynne natychmiastowe przyspieszanie, zero wibracji i hałasu. Ktoś kto jeździł elektrykiem nigdy już nie będzie chciał jeździł autem z silnkiem spalinowym.
5,0
Skrzynia biegów
Jaka skrzynia biegów? :D Tam jest tylko skrzynia przekładniowa, silniki elektryczne nie wymagają skrzyń biegów (zdażają się w sporcie i transporcie). Najlepsza skrzynia to jej brak :D
4,0
Układ jezdny
Z uwagi na tylny napęd fajnie się tym jeździ, acz przednie naleśnikowate opony nie pozwalają na zbytnie szaleństwa, bo dość szybko tracą kontakt z rzeczywistością :D
Komfort
5,0
Widoczność
Siedzi się wysoko, nadwozie jest kanciaste, duże lusterka. Wszystko OK.
2,0
Ergonomia
No tu jest słabo, zwłaszcza dla wysokich osób lub długonogich. Kierownica ustawiana tylko w pionie, a siedzenie z przodu ma dość mały zakres regulacji na odległość od pedałów. Do tego twarde plastiki, przeciętny system multimediów... Z tyłu cieszy regulacja pochylenia oparcia.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Klima jest, wszystko niby OK... ale w zimie wnętrze nagrzewa się strasznie powoli. Dziwne, bo przecież jest tam zwykła grzałka... Do tego nie ma pompy ciepła, więc nie ma co liczyć na niskie zużycie energii w chłodne dni.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jak na te wymiary to chyba rekord świata. Brakuje zakresu regulacji foteli i miejsca na ręce od strony drzwi dla konkretniej zbudowanych osób.
2,0
Wyciszenie
Baaaardzo słabo. Silnik jest praktycznie bezgłośny, a na autostradzie jest głośniej niż w każdym benzyniaku czy dieslu. Nadwozie ma papierowej grubości blachy, które uginają się pod palcem, a wygłuszenia jest tyle, co wcale.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Koszty utrzymania jak w rowerze niemalże.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak na Polskie warunki - kosmos. Ale tam, gdzie paliwo jest drogie, a samochody elektryczne mają ulgi, to już jest propozycja godna rozważenia.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5 lat, 90 tysięcy kilometrów i zepsuł się jedynie mechanizm składania tylnych oparć, które trzeba było zaspawać.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nic, nul, zero.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi i-MiEV