Szukaj

Ocena kierowcy - Mitsubishi L400

baky, 17 lat temu
Silnik 2.5 TD 87KM 64kW
Rok produkcji 1999
Przebieg: 203 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Mitsubishi L400 2.5 TD 87KM 64kW 1995-2000 - Oceń swoje auto
4,15
8% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Autko jest fantastyczne, do małej firmy idealne, świetnie się prowadzi, jest bezawaryjne i przede wszystkim tanie w zakupie.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik jest rewelacyjny, jeździłem wieloma dostawczakami ale takiej elastyczności i kultury pracy nie widziałem nigdzie.
3,0
Skrzynia biegów
Skrzynia biegów, jeśli chodzi o mechanizm zmiany biegów przy kierownicy to jest ok. można się szybko przyzwyczaić. Ale przełożenia są niedopracowane - 1 jest za krótka, a 2 za wysoko łapie, tak samo z 5 zdecydowanie za krótka przydałby się 6 bieg jak nic, bo gdy się jedzie na 5 z prędkością 130 km/h to robi się mały smok.
4,0
Układ jezdny
Zawieszenie bardzo dobre nie za miękkie nie za twarde na polskie drogi idealne, trzyma się drogi świetnie/ Jazda nawet z 1toną ładunku nie stanowi problemu. Ale z powodu napędu na tył zimą podstawa : dobre zimówki na tył +200 kg obciążenia, inaczej możemy być pewni, że nie wyjedziemy z 5 cm zaspy, nie wspominając o podjeździe pod minimalne wzniesienie.
Komfort
5,0
Widoczność
Mam wersję do połowy przeszkoloną, widoczność jest fantastyczna.
3,0
Ergonomia
Wszystko pod ręką, materiały użyte do wykończenia pozostawiają trochę do życzenia ale coś za coś.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Przy temperaturze ustawionej ma maxa, zimą można się ugotować. Nie mam klimy ale latem w aucie zbytnio się nie nagrzewa, wiele osób mnie już się pytało czy mam tu klime bo jest tak chłodno.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Oferuje dużo więcej miejsca niż konkurencyjny VW t4, 5 osób w dobrych warunkach bez problemu. Paka z włożonymi tylnymi fotelami ma długość 180cm a bez foteli 230, w tej klasie rewelacja.
3,0
Wyciszenie
Silnik cichutki, głośny jest układ przeniesienia napędu, powyżej 120 km/h trzeba radyjko podgłosić, ale wszystko rekompensuje turbinka która miło sobie syczy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Średnio 9 - 10l. Na trasie przy jeździe z prędkością 90 km/h na piątym biegu udało mi się zejść do 8l ale jest to bardzo trudne. W mieście 12l to nic nadzwyczajnego, ale jest czym przycisnąć, wiele osobówek wymięka. Prędkość maksymalna tego autka to 180km/h tyle pojechałem na autostradzie w Niemczech ale spalił wtedy 15l.
5,0
Stosunek jakość/cena
Idealny stosunek ceny do jakości. Wiadomo, że nie jest to auto luksusowe tylko dostawcze, konkurencja typu Vw t4 oferuje lepsze wykończenie, ale to są drobiazgi, liczy się przede wszystkim niezawodność które L400 oferuje.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Pękła mi linka od ustawiania nawiewów, ustawiam sobie teraz cięgnami przy nagrzewnicy i jakieś drobiazgi plastikowe które trzeba czasem dokręcić gdy pojeździ się po polskich dziurawych drogach
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zero usterek, wymieniłem tylko świece żarowe bo się popaliły, teraz pali przy -20 od pierwszego strzała. Nigdy nie zawiódł, nie boję się nim jeździć, w końcu Made in Japan to Made in Japan.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.5 TD 87KM 64kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Mitsubishi L400