Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan 200SX II

uzytkownik 200 SX´a, 20 lat temu
Silnik 1.8 Turbo 169KM 124kW
Rok produkcji 1990
Przebieg: 200 tys. km
Nissan 200SX II 1.8 Turbo 169KM 124kW 1988-1993 - Oceń swoje auto
3,77
11% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
ogolnie piekne auto, szybkie i stabilne, b. ladna sportowa sylwetka - model S13 (z chowanymi swiatlami) doskonale sie prowadzi a w jakiejs ksiazce powrownali sterownosc do tej z PORSCHE!!! glowni rywale rynkowi to: Opel Calibra i VW Corrado.
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik super sprawa - mocny i elastyczny jednak dosc zawodny - latwo go uszkodzic (za slaba pompa paliwa ale mozna zmienic :-) ) posiadacze 200sx´ow znaja problemy z remontem tych silnikow. Warto tu wspomniec o turbinie - jak sie nie umie z niej kozystac szybko pada. I rzecz to nalezy wymienic rurki olejowe z seryjnych (twardych i cienkich) na szersze i elastyczne. Polecana wyniana na Garreta T3 (T25 ---> T28 z nowszego modelu) auto ma wtedy cos ok. 190 PS
4,0
Skrzynia biegów
jak dla mnie to moglaby byc krotsza ale i tak jest spox; b.wytrzymala
3,0
Układ jezdny
auto srednio-twarde, mogloby byc nizej zawieszone choc na polskich drogach i tak non-stop tre o jezdnie na wybojach i "lazacych policjantach" - latwo urwac spojler przy zderzaku... pokonywanie zakretow tym bolidem to sama przyjemnosc ale UWAGA! naped na tylne kola - w zimie jest przesrane!
Komfort
3,0
Widoczność
ogolnie oki ale do tylu za mala, jal ma sie spojler z kosmosu to nic nie widac
4,0
Ergonomia
nic nie mozna mu zarzucic, wszystko czytelne, przyciski pod reką, niestety jak to w autu sportowym "lezymy" na siedzeniach - masakra w dluzszej podrozy
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
klima dzialala b. dobrze ale ja wyjelem (odchudzanie); teraz w zimie dlugo sie nagrzewa... :-(
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
powiem tak: jest to samochod 2 osobowy (tzw. 2 +2) czyli 2 ludziow podrozuje komfortowo a 2 z tylu ma "ograniczoną (B.MOCNO) ilość miejsca" ale dla dziecka 5lat w sam raz... ja sie nie mieszcze (178cm)
4,0
Wyciszenie
orginalny tlumik jest cichutki, ladnie gwizdze turbinka ale kto ma orginalny? ponoc w tych leciwszych modelach moga zaczac trzeszczec plastiki
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
auto sportowe - w tracie minimum mialem 7,5l / 100km (silniki bez przerobek, ECU standard) od 10 do 30 (to nie żart!) w mieście - nie ma sie co dziwic jak sie go cisnie do do 8 tys.obr./min a turbo robi swoje...
4,0
Stosunek jakość/cena
modele S13 sa tanie jak barszcz roczniki 89-94 w cenach 8 - 15 tys. ; nastepca S14 juz duzo drozszy. Moze i auto tanie ale czesci sa zabojczo drogie - japoniec no i rzadki model
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
jeszcze nic z drobiazgow sie nie zepsulo wiec chyba dobrze? a! spalila mi sie zarowka...
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
jak pisalem wczesniej - jak sie umie tym jezdzic to pojezdzi dlugo (czesta zmiana oleju+filtr; odczekanie ze 4 min. na wolnych obr. przed wylaczeniem silnika dla schlodzenia turba)
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Nissan 200SX II 1.8 Turbo 169KM 124kW
Średni koszt przejechania 100 km
66,00 zł
13,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Nissan 200SX II