Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan 200SX III

Z Edition, 18 lat temu
Silnik 2.0 i 16V Turbo 200KM 147kW
Rok produkcji 1998
Przebieg: 11 tys. km
Nissan 200SX III 2.0 i 16V Turbo 200KM 147kW 1993-2000 - Oceń swoje auto
4,54
7% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
5,0
Całokształt
Wrażenia
5,0
Silnik
od 2500 obrotów silnik pokazuje co potrafi, wtedy włącza się turbo...Super elastyczność.Generalnie silnik typu SR20DET i zawieszenie to chyba najmocniejszy atuty tego auta.
4,0
Skrzynia biegów
trochę za długi skok.Zamontowałem short shift i teraz jest rewelacja.Biegi wchodzą idealnie.
5,0
Układ jezdny
uwaga w zimie :)
Komfort
4,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
wszystko pod ręką,nic nie przeszkadza.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dla mnie pozycja za kierownicą jest idealna.Z tylu lepiej nie jeżdzić...
4,0
Wyciszenie
od 160km/h troche głośno.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jak na 200km to 12l w mieście nie jest żle.Na trasie można zejść do 9l ale liczy się przyjemność z jazdy więc zdażyło mi się to tylko raz.
5,0
Stosunek jakość/cena
Super auto sportowe, prawdziwy klasyk,ogromna frajda z jazdy.Można je kupić rozsądną cenę .Koszty :części i serwis umiarkowane.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
wymienilem podświetlenie zegarów i konsoli.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
uszczelka pod turbo, niedawno tylne amortyzatory tylko dlatego,że wpadlem w mega dziurę.Do tej chwili stan zawieszenia po 110000 był idealny.wymieniłem tarcze ham. przednie z powodu wygięcia.Koszty napraw nie są wysokie.Najważniejsze żeby nie zajeżdzić silnika (głównie turbo) w tym celu wymiana oleju co 8000-9000.

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.0 i 16V Turbo 200KM 147kW [l/100km]

Średnie zużycie
11,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
10,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
15,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
9,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan 200SX III