Silnik lubi wysokie obroty,ale od 2 tys obrotów dobrze sobie radzi,cichy do 3tys obr, powyzej coraz glosniejszy.Kulture silnika oceniam na 4+,przyjemny odgłos
4,0
Skrzynia biegów
biegi dosyc lekko wchodza,duza precyjzja zmiany biegow,krotkie drogi prowadzenia drazka,jedynka czasem opornie wchodzi,lekkie wibracje na drazku-byc moze poduszka mocowania skrzyni biegow do wymiany
4,0
Układ jezdny
dobrze sie trzyma drogi jesli ktos nie chce szalec,komfort na 4-,stosunkowo glosna praca zawieszenia
Komfort
5,0
Widoczność
bardzo dobrze,nic dodac nic ujac
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu,intuicyjna i bardzo prosta obsluga
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
ogrzewanie dobrze dziala i szybko odparowuje szyby
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
z przodu bardzo duzo miejsca,z tylu tez duzo,przecietne fotele
4,0
Wyciszenie
od 3 tys obrotow stosunkowo glosno,ponizej cicho
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
najmniej mi spalil 5,7 l na trasie przy obciazeniu ok 300kg,byla to ekonomiczna jazda max do 120km.W miescie w korkach max 7,5 l.Ceny czesci przystepne-japonskie o przyzwoitej cenie,zamienniki tanie
5,0
Stosunek jakość/cena
za te pieniadze lepszego samochodu nie kupi sie
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
nic poza eksploatacyjnymi rzeczami nie wymienialem a przejechalem ok 10 tys km
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
j/w
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 87KM 64kW
[l/100km]