komfortowe auto ze słabą informacją zwrotną z zawieszenia .
Wrażenia
5,0
Silnik
jak każdy elektryk ciągnie od samego dołu
5,0
Skrzynia biegów
brak
4,0
Układ jezdny
auto nie daje informacji zwrotnej z zawieszenia jednak prowadzi się pewnie zwłaszcza w zakrętach bo ma nisko położony środek ciężkości
5,0
Karoseria
bardzo przestronne auto z mnustwem miejsca nawet na tylnej kanapie.
Komfort
4,0
Widoczność
grube słupki a ,słabej jakości kamery to wady nissana. Poza tym jest ok
3,0
Ergonomia
brak mechanicznych przycisków a trafienie w przyciski na desce haptyczne odrywa od jazdy.Na podłokietniku wybór tru jazdy też haptyczny działa słabo -raz zadziała raz nie
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
nie można włączyć ogrzewania fotela samego jako takiego. Można włączyć tylko automatyczne ogrzewanie ,którego siła zależy od zadanej temperatury powietrza
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
miejsca jest baaardzo dużo zarówno z przodu jak i z tyłu
4,0
Wyciszenie
jest ok do 130 km/h więcej elektrykami z małą bateria nikt nie jeździ
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
jazda nowym dużym autem kupionym w cenie yarisa 156 tyś z ł z uwagi na rocznik za 15 zł/ 100 km jest ok.
5,0
Stosunek jakość/cena
dobre auto kupione za 156 tyś. Jeszcze można złożyć wniosek o dofinansowanie 30 tyś zł to wyjdzie 126
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
auto nowe, ale pierwsze pięć lat jest gwarancja ,która wzrasta do 8 w przypadku baterii
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zużycie prądu dla silnika 63kWh 214KM 157kW
Średni zasięg
317km
Średni maksymalny zasięg
300km
Średni minimalny zasięg
350km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
300km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
17,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
3,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania