Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Primera II Hatchback

Kamil, 9 lat temu
Silnik 2.0 16V 140KM 103kW
Rok produkcji 2001
Przebieg: 254 tys. km
Okres użytkowania: 4 lata
Nissan Primera II Hatchback 2.0 16V 140KM 103kW 1996-2002 - Oceń swoje auto
3,85
9% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : wbrew pozorom bezawaryjność, wyżej pisałem wszystko co robiłem ale patrząc się na inne marki typu ford czy z grupy audi wolkswagen czy renault to ten nissan jest poprostu bez awaryjny...
4,0
Całokształt
Hmmm.. Może tak zacznę.. bardzo wdzięczne auto. Zakupiłem je niechętnie bałem sie pojemności i wogóle duże spalane .. tak myślałem że tak bedzie.. ale milo się rozczarowałem. Auto kupiłem sprowadzone przez kuzyna chciałem kupić od niego focusa 1,6 ale powiedział mi że mi go nie sprzeda bo bede marudzil że mały mało mocy itp.. i że tylko sprzeda mi primerke :) i tu miał racje.. zajebiste auto 2,0 pojemność idealne do LPG bez awaryjnesuper chodzi na sekwencji ..:) przejechałem nim 120000 tys km i bez problemu. wdziczne auto lubi długie trasy chociaż siedzenia niewygodne twardsze zawieszenie daje się we znaki.. ale pozatym bajka..! niepowiem złego sło na niego hhmm jedynie tylko to ze brakuje mu mocy na począdku obrotomierza ale wystarczy go ciągnąc na obrotach i czlowiek sie nie obejży i jest ponad 210 km/h :) potwór.. POLECAM aaaa nie kupujcie auta z ksenonami.. nic nie widac w nocy najlepsze byly by zwykłe H4 za żarniki płacilem po 30 zł za sztuke ale to bylo jedno wielkie nie porozumienie... pożniej PHILIPS po 75 zł/szt to tez lipa dopiero BOSH za 180 zł /szt dawały rade ale szału nie robyiły...
Wrażenia
5,0
Silnik
2,0 benzyna +LPG, na łancuchu rozrządu, bezobsługowy..tylko olej i jeździć, jak założyłem gaz to przeszedłem na LIQLI MOLY 15W40 po pewnym czasie bo tak go katowałem ze zaczą mi brac troche oleju a później unormowało się to:) moc dobra spalanie średni 9,5 gazu chociaż żona a 2 lata temu narzeczona zrobiła rekord i wyszło jej 6,8 l/100km hmmmm silnik mało niutonometrów ale nadrabia pojemnością i wysokością obrotów..;p
3,0
Skrzynia biegów
skrzynia średnia mało precyzyjna i dziwne przelożenia, wajcha jak w Renault Mascot lipa.. ale jakoś chodzi..!
4,0
Układ jezdny
miałem volvo s40 komfort nieporównywalny i układ kierowniczy tez.. teraz mam Lancera kombi VIII i to jest poprostu pożeracz asfaltu jedzie tam gdzie chce.. P11 niestety lipa totajna przód ucieka czasami niewiadomo w którą stronę.. na wybojach i nierównym asfalcie trzeba bardzo uwarzać powyżej 150km/hszaleje.. ale na równych drochach i poprostu czasami mnie przerażał..
Komfort
4,0
Widoczność
słaba jak sie skreca w lewo.. przedni lewy słupek zasłania.. po za tym tył i boki ok.. nawet coś widać :)
4,0
Ergonomia
hmm w mojej wersji brakowalo tylko kierownicy wielofuncyjnej.. pozatym wszystko na swoim miejscu..:) klimatronik mogła by miec połówki stopni, w czasie dłuższej jazdy w trasie odczuwalne bylo zimno przy 22st/C a przy 23st/c bylo za cieplo ale to moje takie wydziwianie..:) el szyby el. lusterka wszystko działalo i na swoim miejscu..
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
średnio byłem zadowolony długo sie nagrzewał.. moje auto stalo zawsze na dworzu i zawsze go wymroziło... w zime potrafil jechac 5 km że by chwycić ok 25st/C i dopiero sie przełączył na LPG DUZY MINUS------ i z wentylacją tez lipa kolejne 2 km zeby bylo cieplo w aucie. cienkie blachy i jak sie stoi z dziewczyną czy narzeczoną gdzieś to szybko się oziębia..;p
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
tu ne bede sie rozpisywac bylo znośnie, brakowalo i w większości aut brakuje jakiegos przedłużenia pod kolana na siedzeniach. mnie kolana bolą od trzymania nogi na gazie.. podkładam i podkładałem jakąś bluze pod prawe kolano..
3,0
Wyciszenie
średnie...
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
generalnie dobrze.. najdroższe żeczy jakie kupiłem to żarniki ksenonów po 180 zł.za sztukę. i górne mocowanie wachacza przedniego po 200zł za sztuke ale to był muj świadomy wybór z tymi wachaczami bo chciałem oryginalne japonskie i łożyskowane..są tańsze po 100 ale na ślizgach plastikowych.. pozatym olej, filtry, 1x kable na świeci i świece, płyn chłodniczy 1x , klocki , aaa i 2x tylna lampa po prawie 200 zł bo 2 razy ją rozbiłem ..;p;p;p nie pytajcie jak..;p, tłumnik.. i to chyba wszystko..;p hehehe ale to bylo wszystko wymieniane w pierwszym roku jak go mialem akurat skończył 9 lat i wszystko sie sypneło później tylko olej i filtry i przeglądy LPG,,..;p
4,0
Stosunek jakość/cena
spoko... siedzenie mi sie przedarło przy 240000 km, alle jez zaszylem, dywanik pod piętą tez ale to olałem , i grążek zmiany biegów sie rozdarł ale ją skleiłem i to tyle..:)
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
tak jak wcześniej pisałem..kto poświęci troche czasu to się dowie... aaa zbite halogeny ale one są poprostu wielkie, pożniej skąbinowalem od anglika za 50 zł i założylem na nie siatke i juz żaden kamien ich nie trafil..;p żaróweczki w podświetleeniu są drogie zamawiałem w ASO to wyszedł kosmos, nie moglem nigdzie znaleźc zamienników..
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak

LPG - zużycie paliwa dla silnika 2.0 16V 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,5
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Primera II Hatchback