Szukaj

Ocena kierowcy - Nissan Qashqai III e-Power

DamianBenny, 5 miesięcy temu
Silnik 1.5 V-CT 190KM 140kW
Rok produkcji 2023
Przebieg: 10 tys. km
Okres użytkowania: 1 rok
Nissan Qashqai III e-Power 1.5 V-CT 190KM 140kW 2022-2024 - Oceń swoje auto
4,86
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik : Cichy i bardzo elestyczny
5,0
Całokształt
Samochód jest bardzo dynamiczny i cichy, dobrze wyciszony szczególnie przy prędkościach 0–120 km/h. Mam wersja Tekna, która jest bardzo dobrze wyposażona – jedyne, czego mi brakuje, to pamięć ustawień fotela. Na minus zaliczam podstawowe głośniki, które lubią trzeszczeć przy utworach z większą ilością basów. Nie mam pakietu głośników BOSE i trochę teraz mi go brakuje. Spalanie wynosi 5,5–6 l/100 km w mieście oraz 7,5–8 l/100 km w trasie, więc nie jest rewelacyjne jak na hybrydę. W zamian jednak oferuje najlepsze wrażenia z dynamicznej jazdy spośród wszystkich hybryd, które testowałem przed zakupem.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny, elastyczny w każdym zakresię prędkości
5,0
Skrzynia biegów
1-biegowa skrzynia zapewnia bardzo płynną jazde
5,0
Układ jezdny
5,0
Karoseria
Na ten moment brak uwag, potrzeba więcej lat aby ocenić jakośc karoseri
NA ŻYWO
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra, przy parkowaniu dobrze sprawdza się kamera 360st która jest dostepna w niemal każdej wersji wyposażenia
4,0
Ergonomia
Bagażnik do poprawy, mogłbybyc lepiej przemyślany, w tej klasie jeden z mniej pojemnych i funkcjonalnych. Sytuacje ratuję obniżenie podłogi ale wtedy mamy wysoki prog załadunkowy i samą podłoge trzeba zostawić w garażu.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bez uwag, bardzo sprawnie nagrzewa i chłodzi.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Z przodu wszystko oki, natomiast na tylniej kanapie mogłobyć lepiej, w tej klasie są dostępne samochody z większą przestrzenią z tyłu, na minus brak możliwości przesuwania foteli tylniego rzędu ani brak regulacji kąta oparcia tylniej kanapy
5,0
Wyciszenie
Samochód ultra cichy w mieście i przy prędkościach do 120km/h. Przy prędkościach powyżej 140km/h zaczyna być głośno od oporów powietrza - silnik nadal niemal niesłyszalny.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Na tym samych poziomie cenowych co konkurencja w tym segmencie otrzymasz zdecydowanie najlpesze wyposażenie
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.5 V-CT 190KM 140kW [l/100km]

Średnie zużycie
6,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
5,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
7,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
5,5
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Nissan Qashqai III e-Power