Ocena kierowcy - Opel Insignia I Hatchback Facelifting
Vector,
6 miesięcy temu
Silnik 1.4 Turbo ECOTEC LPG 140KM 103kW
Rok produkcji 2015
Przebieg:
150 tys. km
Okres użytkowania:
3 lata
4,64
10% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
: Genialne fotele AGR, doskonałe światła AFL
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
: Układ chłodzenia, trzeba pilnować pewnych rzeczy i co 5 lat wymienić naprzyklad zbiorniczek płynu.
5,0
Całokształt
Samochód jest komfortowy, cichy i bardzo oszczędny, spalanie LPG w granicach 7-10l - zależnie od warunków.
Wrażenia
4,0
Silnik
Silnik ma całkiem dobre osiągi (biorąc pod uwagę masę samochodu) i mało pali. Jest elastyczny i nie ma problemów z poważnymi awariami. Jego problemem są elementy plastikowe w układzie chłodzenia, ale wymieniając pewne rzeczy zanim się popsują ma się spokój. Oryginalne części śmiesznie tanie.
4,0
Skrzynia biegów
Skrzynia nie lubi sportowej jazdy, ale przełożenia są dobrze dobrane do użytkowania na codzień. Brak problemów w okresie do 150 000km, olej wymieniony raz, profilaktycznie.
5,0
Układ jezdny
Komfortowe i ciche zawieszenie, świetne prowadzenie przy wyższych prędkościach. Żadnych usterek zawieszenia ani układu jezdnego.
5,0
Karoseria
Samochód jest zwyczajnie bardzo ładnie narysowany, bryła się nie starzeje. Brak problemów z korozją.
Komfort
4,0
Widoczność
Widoczność przeciętna, ale kamera cofania i czujniki pomagają i nie ma problemu.
5,0
Ergonomia
Wszystko na swoim miejscu, brak problemów z obsługą.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Szybka i bezproblemowa wentylacja w każdym warunkach.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Miejsca z tyłu nie ma zbyt wiele, bagażnik ustawny i pojemny. Dla mnie było ok.
5,0
Wyciszenie
Samochód jest dobrze wyciszony.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Brak poważnych usterek, nigdy nie zepsuł się na drodze, mało palił a części są tanie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Bardzo dobry i dopracowany pod wieloma względami samochód.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Elementy układu chłodzenia lubią przeciekać, silnik cierpi na standardowe wycieki które każdy zna i można względnie tanio usunąć.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak jakiejkolwiek poważniejszej usterki, której usunięcie kosztowałoby więcej niż 1000zł w okresie 10 lat i 150 000km.
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo ECOTEC LPG 140KM 103kW
[l/100km]