Szukaj

Ocena kierowcy - Opel Mokka I X

michał, 11 miesięcy temu
Silnik 1.4 Turbo Ecotec 140KM 103kW
Rok produkcji 2017
Przebieg: 1 000 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Opel Mokka I X 1.4 Turbo Ecotec 140KM 103kW 2016-2019 - Oceń swoje auto
2,43
43% gorzej od średniej w segmencie
Nie kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne
2,0
Całokształt
Opel Mokka X to najgorszy samochód jaki posiadałem w swoim życiu. Nie polecam tego auta nikomu. Jeśli chodzi o spalanie to nie udało mi się zejść nigdy poniżej 9l/100km po mieście - bo do takich warunków samochód został stworzony. Zawieszenie podobno jakieś jest, ale ja tego nie czuję. Wyciszenie - całkowity brak. Przy 130km/h rozmowa z pasażerem siedzącym obok jest mocno utrudniona, a z tyłu, praktycznie niemożliwa. Po 40 tys. km w aucie wszystko skrzypi i trzeszczy. Silnik może jest dynamiczny, ale ta "dynamika" okraszona jest łzami i potem skrzyni biegów, która wyje i szarpie niemiłosiernie. Jedyny plus tego auta to dobra widoczność, czujniki oraz dobrej jakości kamera cofania. Jeśli chodzi o elektronikę to jest średnio, android auto czasem się łączy a czasem nie, tak samo z bluetoothem. Po ok. 20 tys. km czujnik zmierzchu zaczął wariować i w dzień, w pełnym słońcu czasami włącza światła mijania i przyciemnia ekran w kokpicie...
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik - 140KM na papierze wygląda ok, w rzeczywistości dramat
1,0
Skrzynia biegów
Najgorsza automatyczna skrzynia biegów z jaką miałem do tej pory dotyczenia. Skrzynia wolno reaguje na pedał gazu, do tego strasznie wyje.
1,0
Układ jezdny
Auto na zakrętach prowadzi się przyzwoicie, jest to zapewne spowodowane bardzo twardym zawieszeniem. Owo twarde zawieszenie sprawia, że autem nie da się jeździć po nierównym terenie. Zawieszenie praktycznie w ogóle nie wybiera nierówności. Przejazd przez próg zwalniający wiążę się ze zwolnienem do 5km/h, gdzie inne pojazdy pokonują tą samą przeszkodę z prędkością 20-30km/h
4,0
Karoseria
Auto jest garażowane, nic się z nim nie dzieje.
Komfort
5,0
Widoczność
Tutaj duży plus, auto jest wysokie, skąd jest dobra widoczność. Żadne elementy karoserii nie zasłaniają pola widzenia, lusterka są duże.
1,0
Ergonomia
Auto na dłuższych trasach (200km+) jest ekstremalnie niewygodne, wysoki poziom hałasu przy wyższych prędkościach połączony z niewygodnymi fotelami sprawia, że po postoju nie mam ochoty w ogóle do niego wsiadać
2,0
Wentylacja i ogrzewanie
Posiadam wersję z podgrzewaną kierownicą i fotelami i jak na razie te funkcję działają prawidłowo. Nawiew w aucie działa jak chce, po ustawieniu temperatury 19C wieje bardzo zimne powietrze, po przestawieniu na 20C, wieje gorące... Do tego nie da się ustawić temperatury w dwóch strefach przy pomocy pokrętła regulacji po stronie kierowcy....
2,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Sporo miejsca dla kierowcy i pasażerów z tyłu. Podłokietnik nie jest w żaden sposób regulowany, więc pozycja za kierownicą jest bardzo niewygodna.
1,0
Wyciszenie
Nie ma żadnego wyciszenia, to auto to goła blacha i plastik. Mokka jest ekstremalnie głośna.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Bez większych usterek, ale przejechałem nią dopiero 40 tys km.
1,0
Stosunek jakość/cena
Auto zdecydowanie nie jest warte swojej ceny.
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Czujnik zmierzchu popsuł się po 20 tys km.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak

Pb - zużycie paliwa dla silnika 1.4 Turbo Ecotec 140KM 103kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,0
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Opel Mokka I X 1.4 Turbo Ecotec 140KM 103kW
Średni koszt przejechania 100 km
42,00 zł
8,3
l/100km
Zobacz dzienniki
Opel Mokka I X