Auto ekonomiczne, da się zejść nawet do 6l przy spokojnej jeździe. Niestety na tym plusy się konczą bo auta z nowoczesnej generacji są tragicznej jakości i po gwarancji najlepiej je zezłomować. 3 sztuki i w każdej ta sama kosztowna awaria. W jednej przy 185 tys km, w drugiej przy 203 tys km w trzeciej przy 209 tys km. Aluminiowa pompa wtryskowa Delphi się kończy, opiłki z niej trafiają na wtryski przez co cały układ paliwowy jest do wymiany - koszt 8-10 tys zł i auto unieruchomione na 2-3 tygodnie. W ciągu roku średnio 2-3 razy widzę check engine, z czego 1-2 razy kończy się lawetą. Wieczne problemy z wtryskami, adblue, DPF, FAP, czujniki, srujniki, lakier to chyba trwalszy używają przedszkolaki na plastyce, alternator padł- koszt z wymianą 4 tys zl... Nie! Nigdy więcej PSA. Te same silniki są w Proace, Jumpy, Expert, Scudo, Mondeo, Transit,508 i wiele innych, jesteśmy na nie skazani. Teraz to najlepiej kupiłbym starego sprintera, lał do niego gnojówkę i miał gdzieś tą całą elektronikę czy ekologię. Nie sposób prowadzić firmę kiedy nigdy nie wiesz czy dojedziesz na montaż. A potem się klienci dziwią, że drogo, a ja co 3-4 lata muszę wydawać ponad 100tys za gówniane auto
Wrażenia
3,0
Silnik
5,0
Skrzynia biegów
4,0
Układ jezdny
1,0
Karoseria
Komfort
3,0
Widoczność
4,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
3,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
3,0
Wyciszenie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
2,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
2,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.0 122KM 90kW
[l/100km]