Ciekawe i nietuzinkowe auto. Przyciąga spojrzenia innych kierowców i przechodniów. Zdecydowanie wyróżnia się z tłumu. Komfort jazdy na bardzo wysokim poziomie. Jakość użytych materiałów oraz samo wykonanie również na bardzo wysokim poziomie. Co do dynamiki i spalania są zadowalające, aczkolwiek brakuje silnika 4 cylindrowego o odrobinę większej mocy. To nie jest samochód dla ludzi lubiących szybką jazdę. Nie ma tutaj efektu wciskania w fotel. Układ hybrydowy mimo miękkiej hybrydy jest odczuwalny i daje widoczne oszczędności. Wbrew pozorom to auto w warunkach miejskich potrafi spore odległości przejechać na prądzie. System multimedialny działa bardzo sprawnie. Polecam ten samochód dla ludzi ceniących sobie spokojną komfortową jazdę.
Wrażenia
4,0
Silnik
Nie jest to demon przyspieszenia i prędkości, ale do normalnej jazdy spokojnie wystarcza. Dynamika zadowalająca. Na autostradach i ekspresówkach też spokojnie daje rade. Co do kultury pracy czuć że to jest silnik 3 cylindrowy.
4,0
Skrzynia biegów
Płynnie zmienia biegi.
5,0
Układ jezdny
Wszystko ok. Auto pewnie się prowadzi.
5,0
Karoseria
Bardzo ciekawa linia nadwozia. W wersji GT z czarnym dachem prezentuje się znakomicie.
Komfort
5,0
Widoczność
Bardzo dobra.
5,0
Ergonomia
Bardzo dobra.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Bardzo sprawnie działa.
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeżeli przyzwyczaisz się do małej kierownicy i kokpitu piętrowego to jest ok. Bardzo wygodnie i komfortowo. Mam 180 cm wzrostu i miejsca mi nie brakuje. Z tyłu przydałoby się troszkę więcej miejsca.
5,0
Wyciszenie
Super wyciszone auto.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.2 Hybrid 136KM 100kW
[l/100km]