Szukaj

Najnowsze oceny Peugeot

4,8
~Bogumił
Peugeot 408
Crossover Plug-In 1.6 Plug-In Hybrid 180KM 132kW
Auto super! Użytkuję wersję plug-in 180KM w wersji poniżej GT, ale z 19” kołami, pakiet kamer 360 st, itd. Auto super wygodne, z fotelem kierowcy AGR (po raz pierwszy po długiej podróży nie bolą plecy), który jest naprawdę komfortowy. Auto zabija wyglądem i robi piorunujące wrażenie na ulicy. Bardzo komfortowo zestrojone zawieszenie a co ważniejsze auto jest dobrze wygłuszone i przy prędkościach autostradowych jest cicho. Dobrze...
4,3
~volk3r
Peugeot 208 II
Hatchback Facelifting 1.2 Hybrid 100KM 74kW
Ten samochód to spore zaskoczenie. Świetny design. Bardzo dobry układ napędowy, dobre materiały i przede wszystkim frajda z jazdy. Układ hybrydowy bardzo dobrze sprawdza się w każdych warunkach. Auto jest zrywne zarówno w mieście jak i na trasie. Jest dobrze wyciszone i dość komfortowe. Spory zasięg na pełnym baku. Niestety całokształt psują małe detale o których lepiej wiedzieć przed zakupem. Zgodnie z obecnymi trendami, większość...
3,3
~Janek
Peugeot 508 II
Sedan 1.5 BlueHDI 130KM 96kW
Mam go od niedawna jako służbowy, ale jestem zaskoczony, że samochód, który obecnie kosztuje tak duże pieniądze, a jest tak cienki. Dramatycznie mało miejsca dla kierowcy, jego największą wadą jest wysokość tj. wsiadanie do niego bardzo uciązliwe, bo ma się poczucie jakby się siadało na asfalcie, niskie fotele i po ok 2 godzinach jazdy bolą nogi. Kombi jest ładne, ale nie warte swojej (astronomicznej) ceny. Wcześniej miałem (nie licząc SUV)...
4,3
~Radek
Peugeot 407
Sedan 2.0 HDi 136KM 100kW
Sedan 2.0 HDI o oznaczeniu rhr 136koni 350 nm. Powiem wam tak. Ogólnie w serii brakuje mu takiej dynamicznej duszy. Możecie tam na spokojnie zrobić 180koni/400nm I podnieść dynamikę bo bez tego brakuje mocy w codzienniej jeździe i wyprzedzaniu. Jednakże nie polecam zabawy powyżej tej mocy bo skrzynie francuskie mają swoje limity nieco na równi z serią. Tam limit wynosi 420nm. Powyżej tego skracacie mocno żywotność skrzyni. Jak chcecie...
4,5
~Piotr
Peugeot 508 I
Sedan Facelifting 1.6 BlueHDi 120KM 88kW
Posiadam samochód od zaledwie kilku miesięcy jednak mimo tak krótkiego czasu użytkowania zauważyłem kilka denerwujący h mnie mankamentów. Po pierwsze (co najbardziej irytujące) zagłówki przy fotelach są bardzo niewygodne. Nie wiem jak to możliwe że nie zwróciłem uwagi na to przy zakupie samochodu ale poprawne ustawienie zagłówka tak aby trzymać głowę prosto w osi ciała jest praktycznie nie możliwe. Wydaje mi się że ten fotel wraz z zagłówki em...
4,8
~Erni
Peugeot Partner II
Tepee Facelifting 2015 1.6 BlueHDi 100KM 74kW
Niesamowicie uniwersalny samochód, jednocześnie bardzo fajnie się nim jeździ, ma dobrą geometrię zawieszenia jak i jest mega pojemny, na tyle uniwersalny że można przewieźć w nim duże przedmioty (jak małym dostawczakiem), zrobić z niego minikampera ze spaniem spokojnie dla 2 osób (składane i przednie i tylne fotele), komfortowo podróżować w 4 osoby + 2 rowery po środku z wyjętym centralnym fotelem, jechać nim szybko ale komfortowo - rozpędza...
3,7
~T
Peugeot 3008 I
Crossover 1.6 120KM 88kW
Wygodny, ładny i dobrze wyposażony samochód, który jest idealny do jazdy po mieście/po przedmieściu oraz na rodzinne wakacje. Niestety o nieco bardziej dynamicznej jeździe można zapomnieć. Silnik to największa porażka tego modelu. Jest wadliwie skonstruowany, przez co bierze olej, powstaje nagar, następuje zużycie elementów, wypada uszczelka pod głowicą, silnik się zaciera i kaplica. Serwis olejowy co 8 tys. km to obowiązek, trzeba dbać o ten...
4,6
~Rychupu
Peugeot 307 II
Kombi 1.6 HDi 16V 109KM 80kW
Kupiłem niecełego trzylatka z przebiegiem 127 tys! w 2010 r. Wersja chyba najbardziej wypasione OXYGEN. Teraz tj. w 2024 ma przejechane 366 tys. Z napraw to wymiana dwumasy po 350 tys i wymiana łańcucha rozrządu też wtedy. Po wymianie szyby na podróbkę spryskiwacz szyby tylnej zwariował i włącza się sam kiedy tylko ma ochotę dodatkowo zwariował GPS. Po za tym wymieniłem filtr cząstek stałych ale to chyba naciąganie mechanika. Reszta...
3,4
~Dariusz Dziki
Peugeot 3008 II
Plug-In Hybrid HYbrid4 300 PHEV 300KM 221kW
Auto jeżeli chodzi o osiągi jest ok 540Nm 5,5 s do 100km/h spalanie na trasie autostrada 140km /h ok6,4l Niestety przy przebiegu 34000 k wymiana wahaczy wzdłużnych tył rozpadły się co doprowadziło do uszkodzenia opon koszt wymiany 1170 zł miesiąc po gwarancji obecnie 45000 km pękł przegub półosi napędu elektrycznego koszt 2500 zł Peugeot a w zasadzie jakiś STELLANTIS kpi sobie z klienta odbija piłeczkę i twierdzi że ta część zużyła...
4,6
~Mateusz
Peugeot 508 II
SW PHEV Hybrid 225 PHEV 225KM 165kW
To fajne auto. Ma swoje wady, ma sporo zalet. Jednak nie żałuję wydanych pieniędzy bo kupiłem je w prawie maksymalnym pakiecie za 175 tysięcy złotych. Skoda kosztowałaby prawie 50 tysięcy więcej a BMW ponad 120 tysięcy więcej.