Szukaj

Ocena kierowcy - Peugeot 405 I Kombi

piciapd@interia.pl, 21 lat temu
Silnik 1.9 105KM 77kW
Rok produkcji 1992
Przebieg: 190 tys. km
Peugeot 405 I Kombi 1.9 105KM 77kW 1988-1992 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Najlepsze auto jakie miałem w zyciu, ale chyba pora przesiąść sie na coś nowszego i na pewno będzie to Peugeot 406 kombi.
Wrażenia
4,0
Silnik
Ideał. Świetna elastyczność i dynamika. Jedynie bierze za dużo oleju. Blisko litr na 2000km ale znam przypadek 1l na 300km i właściciel nie zamieni go na nic innego!
4,0
Skrzynia biegów
Jedynka troszkę ciężko wchodzi , a poza tym wszystko jak trzeba.
4,0
Układ jezdny
Za delikatny na polskie drogi. Co 20tyś warto wymienić gumowe elementy zawieszenia.
Komfort
5,0
Widoczność
Co tu pisać : wzorowa.
5,0
Ergonomia
Nie wiem może to kwestia przyzwyczajenia, ale jak dla mnie wszystko jest pod ręką. A jak się ma el. szyby , el. szyberdach i el. podgrzewane lusterka to można sie poczuć jak w Mercu.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
W zimie grzeje super, ale latem troszeczkę brakuję klimatyzacji.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jadąc Lewkiem czuję się jak w salonie. Przestrzeni jest wystarczająco dużo jak dla 5 osób.
3,0
Wyciszenie
Silniczek trochę słabo wyciszony i po 11 latach pasowałoby wymienić wszystkie gumowe uszczelki.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przy 1905 pojemności zużycie bęzyny 98 na poziomie 7-7,5 litra przy spokojnej jeździe. Jak się depnie to dochodzi do 8-8,5 litrów. (Moje poprzednie auto paliło 13-14 na 100km).Dla mnie bardzo ekonomiczny.
4,0
Stosunek jakość/cena
Trochę drogie części w serwisie ale dostępne są tańsze zamienniki. Poza tym niskie zużycie paliwa, a to chyba najwańżniejsze. A jest też czym pociągnąć (Max V z jaką jechałem = 200 km/h).
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Strasznie zawodna elektryka.(W moim przypadku może to wynikać z dużej niedbałości poprzednich właścicieli). Poza tym raczej nic sie nie dzieje.
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Zawodna elektryka układu zapłonowego(szczególnie ewka wysokiego napięcia i moduł zapłonowy, ale na dwóch cylndrach też można jechać ), ale można sobie poradzić z tym samemu, nieszczelność korektora siły hamowania i kłopoty z zaciskami hamulcowymi w tylnych kołach. Poza tym wszystko OK.
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Peugeot 405 I Kombi