Szukaj

Ocena kierowcy - Plymouth Voyager III

andrzej, 15 lat temu
Silnik 3.0 i V6 144KM 106kW
Rok produkcji 1994
Przebieg: 104 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Plymouth Voyager III 3.0 i V6 144KM 106kW 1990-1995 - Oceń swoje auto
4,15
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Układ elektryczny
Zawieszenie
4,0
Całokształt
jak na 14 lat to dabrze oby tak dalej
Wrażenia
4,0
Silnik
silnik b. dobry. silnik pochodzi od mitsubishi. elastyczny, dorze wchodzi na obroty. nie lubi gazu, trzeba co 200 - 250 mil przejechać ok. 50 mil na paliwie [ zacierają się wtryski - koszt jednego ok. 400 zł/ reg. ]. jeśli juz gaz to tylko sekwencja. mam zalożony zwykły i sa drobne ale wkurzające problemy z którymi mozna żyć.
4,0
Skrzynia biegów
4 biegowa. wygodna, drobne wycieki, trzeba wymieniać olej i filtr co 10000 mil. absolutnie nie polecam oleji orlenowski, mam wlany i skrzynia lekko przeciąga oraz nie wytrzymuje zim w swojch parametrach. różnie ludzie piszą ale ja wlewam olej mineralny. kto nie jeździł automatem musi się przyzwyczajić do innego sposobu jazdy. dobrze poznać doczego służą poszczególne oznaczenia i jakie mają zakresy PRD3L oraz off/OD
5,0
Układ jezdny
polskie drogi ostro dają się we znaki elementom gumowym. układ prosty mało skomplikowany, mozna samemu dużo żeczy naprawić. rewelacyjny układ kierowniczy ze wspomaganiem za mięki wersje za wielkiej wody, trzeba się przyzwyczajić
Komfort
4,0
Widoczność
dobra do okoła. trzeba nabyć wprawy przy cofaniu do tyłu na lusterka, ze względu na gabaryty, albo wysiadać i sprawdzać czy się zmieścimy
4,0
Ergonomia
choć to amerykanin to ergonomia dość dobra, gdyby nie podłokietniki trzymanie boczne fatalne, a właściwie żadne, trzeba daleko sięgać do regulacji wentylacją, klimatyzacją i wiatrakami. dużo miejsca
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
wentylacja dobra, klimatyzacja też, ogrzewanie fatalne tylko z przodu
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
drugi i trzeci rząd ławe regulowany przód - tył, duży zakres
5,0
Wyciszenie
na 3 litrowy silnik rewelacyjne
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
na gaz pali w złotych tyle co skoda felicja 1.3 mpi na benzynie czyli nieźle. ekonomicznie żeby jeździć trzeba się nauczyć i przestawić w zachowaniach do jazdy samochodami ze skrzyniami manualnymi spalanie miasto/tras/średnie min.wart. paliwo 15/10/ok.14 gaz 15/10/ ok.14 spalanie przy jeździe spokojnej i oszczędnej dla 2 osób. jak ktoś chce poszaleć to wartości szybują do góry
4,0
Stosunek jakość/cena
za 6000 zł to calkiem nieżle
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
denerwujące drobne usterki, ale do zrbienia samemu
4,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
trzeba dbać o silnik i skrzynię auto. wymiany na czas i olej dobrej jakości, to długo pojeździsz. ostatni robiłem uszczelkę pod głowicą i było zrobione; demontarz i montarz, glowice splanowane spr. na szczelność wymiana 3 zaw./ sących, uszczelniacze 12 szt., uszczelki glowicy, klawiatury, pasek klinowy, pasek klimatyzacji, rolka napinacza, kopułka ap. zapł.,palec, przewody zapł. świece 6 szt. poduszka pod silnik przód, płyn chłodniczy 10 lit., olej silnikowy 10 lit.[ trzeba było przepłukac slinik woda sie dostala do środka] koszty części 1000 zł, płyny, oleje 200 zł, robocizna 600 zł, transport laweta 140 km 300 zł [ znajomy]

LPG - zużycie paliwa dla silnika 3.0 i V6 144KM 106kW [l/100km]

Średnie zużycie
12,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
11,3
Maksymalne średnie zużycie paliwa
16,8
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
10,1
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Plymouth Voyager III