Genialne prowadzenie. Dobry zasięg. Szybkie ładowanie jak na razie bezawaryjny
Wrażenia
5,0
Silnik
Bez zarzutu.
5,0
Skrzynia biegów
W ogóle jest jakaś skrzynia? Xd
5,0
Układ jezdny
Taki smoothy
5,0
Karoseria
Ładny design
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra
5,0
Ergonomia
Duży komfort. Widać Porsche zadbało o każdy szczegół.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprawna o dużej mocy i zasięg spada tylko o 30-40km przy włączonej klimie lub ogrzewaniu
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Dosyć dużo miejsca jak na samochód sportowy
5,0
Wyciszenie
Elektryk a wyciszony idealnie
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Jak na razie brak jakichkolwiek kosztów poza opłatami.
5,0
Stosunek jakość/cena
Taycan to taka elektryczna wersja Panamery. Cena zbliżona . Plusem są znacznie niższe koszta utrzymania. No i przy fotowoltaice robiąc 40k km w ciągu roku... zaoszczędzone na paliwie 36tys złotych względem Panamery(paliła średnio 15l/100).
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Jak na razie wszystko hula jak ta lala.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Brak.
Zużycie prądu dla silnika Performance Plus 93.4kWh 476KM 350kW
Średni zasięg
447km
Średni maksymalny zasięg
450km
Średni minimalny zasięg
380km
Maksymalny zasięg przy oszczędnej jeździe na długiej trasie
510km
Średni czas ładowania baterii: gniazdko domowe
7,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja ładowania
20,0h
Średni czas ładowania baterii: stacja szybkiego ładowania