silnik mocny i dynamiczny, potrafi pokazać pazur ... ale w mild hybrid, na niskich biegach brakuje mu napędu elektrycznego (wygląda że to ten sam silnik co w hybrydzie ale bez wspomagania elektrycznego)
3,0
Skrzynia biegów
skrzynia manualna, jak z dustera
3,0
Układ jezdny
trochę męczący
5,0
Karoseria
wyjątkowo dobry dobry lakier
Komfort
4,0
Widoczność
typowa, nie wyróżnia się zbytnio od innych
4,0
Ergonomia
dużo miejsca w bagażniku i kabinie, ale niektóre rozwiązania niezbyt wygodne (wielki ekran z przyciskami cyfrowymi i fizycznymi - nigdy nie wiadomo co jest obrazkiem i gdzie nacisnąć) lub nieużyteczne - otwory na kubki zaraz za drążkiem zmiany biegów, za płytkie i za blisko, nawiewy wentylacji beznadziejne
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
nawiewy wentylacji beznadziejne
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
dobre wyciszenie od silnika, duży hałas od lusterek przy 120km/h
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
spalanie 6,6-6,7, jak na tak duży samochód, niehybrydowy -super
4,0
Stosunek jakość/cena
bogato wyposażony, ale biorąc pod uwagę całość w sumie dostajesz za co płacisz
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak, na razie
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak, na razie
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 Mild Hybrid 140KM 103kW
[l/100km]