Piękne auto. Renault zrobiło olbrzymi krok jakościowy jak i stylistyczny w przód. Doskonałe prowadzenie, bardzo płynna jazda dzięki nowej generacji skrzyni CVT ze stożkowymi przekładniami, jest to mój kolejny automat ale rzaden nie ma porównania z tym jeżeli chodzi o płynność ruszania i jazdy. Miękie zawieszenie ale nie powodujące "bujania" na zakrtętech. Dobre wyciszenie jak na ten segment auta, oczywiście nie ma co porównywać do sedana przy prędkościach autostradowych (poprzednio miałem atece i nic wiele ciszej nie było).
Wrażenia
5,0
Silnik
Doskonała sprawdzona jednostka 1.3
5,0
Skrzynia biegów
CVT to rewelacja w płynności i komforcie jazdy
5,0
Układ jezdny
Zaskakująco dobry promień skrętu jak na tak duże gabaryty auta.
5,0
Karoseria
Piękna linia auta, duża tylna lotka u góry klapy, światła LED, oraz boczne wstawki chromu oraz black piano robią robotę.
Komfort
5,0
Widoczność
Dobra widocznośc pomijając tylną szybę ale to normalka w tym segmencie (mamy za to bardzo duże lusterka, kamerę i czujniki).
4,0
Ergonomia
Duża, wysoka buda, duże opory powietrza, coś za coś, zyskujemy za to na masywnym zawszę modnym kształcie rasowego SUV'a.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Rewelacja, w moim przypadku z pakietem winter premium (bez premimum nie mamy dodatkowej regulacji elektrycznej fotela i masażu). We wspomnianym pakiecie dostajemy między innymi grzaną przednią szybę elektrycznie (dzięki czemu nie musimy mieć dmuchawy na początku na maxa).
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Mogło by być lepiej ale przecież to SUV czego się tu czepiać.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.3 Mild Hybrid 158KM 116kW
[l/100km]