Szukaj

Ocena kierowcy - Renault Grand Scenic I

kwietniakm@WYTNIJ_TO_bioton.pl, 19 lat temu
Silnik 1.9 dCi 120KM 88kW
Rok produkcji 2004
Przebieg: 0 tys. km
Renault Grand Scenic I 1.9 dCi 120KM 88kW 2003-2009 - Oceń swoje auto
3,85
7% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
4,0
Całokształt
Świetny samochód, fatalne serwisy i obsługa, mnóstwo drobnych acz denerwujących awarii.
Wrażenia
5,0
Silnik
Jak dla mnie rewelacja. Mięciutko pracuje, potężny moment obrotowy, cichy.
4,0
Skrzynia biegów
Czasami, na zimno, problemy z I biegiem, który nieco haczy. A poza tym zestopniowana bardzo fajnie, jak dla mnie. 4 pierwsze biegi umożliwiają sprawną i dynamiczną jazde po mieście, zaś V i VI - oszczędną w trasie. Zarówno na piętce jak i na szóstce autko jest zaskakująco dynamiczne.
4,0
Układ jezdny
Wbrew malkontentom autko prowadzi się pewnie, nie pochyla nadmiernie na łukach, jest przewidywalne. Niezłe czucie układu jezdnego. W sumie dobrze, gdyby nie głośnie stuki pojawiające się zimą z którymi żaden serwis sobie nie radzi.
Komfort
4,0
Widoczność
Bardzo dobra, choć przednie słupki nieco zasłaniaja widok do przodu, a boczne szybki faktycznie szybko sie brudzą od wody rozpylonej lusterkami. Bardzo silnie brudzi się tylna szyba.
5,0
Ergonomia
Dla mnie, osobnika o wzroście 194cm - rewelacja. Niżsi ponoć narzekają.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Po prostu OK. Ustawiam temperaturę, automat i zapominam, że mam jakies ogrzewanie. Działa sobie i już.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Duże mozliwości aranżacji wnętrza, spore możliwości przewozowe. Pełno schowków. Poręczne szufladuy, składane siedzenia, Milutko.
5,0
Wyciszenie
Jak na razie najcichsze auto, jakim jeździłem. Trochę skrzypią plastiki na bocznych słupkach.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Spodziewałem się niższego spalania, ale i to nie jest złe. Miasto zima 8.5 / lato 7.3, trasa zima 7.2, lato 5.8 - 6.2.
3,0
Stosunek jakość/cena
Jak za takie pieniądze ilość usterek przeraża...
Niezawodność
1,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
W ciągu 53 tys. km miałem juz ze 20 awarii. Jak na auto za prawie 100 tys. zł to porażka. Czujnik niezapiecia pasów (wymiana wraz z napinaczem), dwa razy komplet łożysk kolumny McPhersona, zanosi się na trzeci raz..., czujniki Hands Free w klamkach - byłem juz z pięć razy w serwisie, wymienione w sumie ok. trzy komplety "kamer" i tyleż przycisków. Wymienione drążki kierownicze. Do wymiany plastik i część tapicerki fotela pasażera (pruje się). Wymienione prowadnice zagłówka pasażera - połamały się.
1,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Wciąż wali coś w zawieszeniu z przodu, serwis twierdzi, że tak ma być. Ponoć już wiedzą jak to usunąć. Zobaczymy. Luz w przekładni kierowniczej - być może zrobią. Luz oparcia fotela kierowcy - twierdzą, że to luz technologiczny... Na dokładkę cąły fotel buja się prowadnicach. Nie wiem, czy nie skończy się to w sądzie. Opinie rzeczoznawcy sa pozytywne dla mnie. Ogólnie psują się pierdoły, ale zatruwa to radość z eksplowatacji. No i na koniec rodzynek - w samochodzie z 5 gwiazdkami w za bezpieczeństwo odpadło zapięcie tylnego pasa, którym było przypięte moje dziecko. I to już dla mnie totalna porażka. Zapięcie po prostu sie odkręciło i trzymało tylko zachaczone o tapicerkę fotela. Dzieciak tylko zjechał z fotelika przy hamowaniu. Co by było w razie wypadku??? W ASO nawet nie przeprosili...
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Grand Scenic I

Skonfiguruj idealną ofertę z super finansowaniem

Zobacz więcej filmów