Jeszcze za wcześnie, żeby chwalić, ale auto ma kilka niewątpliwych zalet: jest bardziej komfortowe od wielu większych samochodów, ma dynamiczny silnik (1,4 16V), który spala bardzo oszczędnie benzynę. Ponadto ma znakomite wyposażenie standardowe.
Wrażenia
5,0
Silnik
Zaskakująco dynamiczny i elastyczny jak na 95 koni.
4,0
Skrzynia biegów
Dźwignia trochę za bardzo przesunięta do przodu, ale skrzynia dobrze pracuje.
5,0
Układ jezdny
Zapewnia bardzo wygodną jazdę.
Komfort
5,0
Widoczność
Nie ma istotnego problemu, owszem - widoczność do tyłu nie jest wzorowa, ale też ten tył musiałby wyglądać jak w Cinquecento.
3,0
Ergonomia
Główny mankament - mało schowków i uchwytów, pokrętła nawiewu za nisko.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Powinien być jeden kierunek nawiewu więcej. Z klimatyzacją jest bdb.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Jeszcze się nikt nie skarżył.
5,0
Wyciszenie
Bez zarzutu.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Znakomicie, np. ponad 3 tys. kilometrów, głównie na autostradzie, szybkość na ogół 130-150, klima czynna non stop - 6,8 l/100. Przegląd ok. 700 zł, ale byłem na to przygotowany.
5,0
Stosunek jakość/cena
Chciałem kupić raczej focusa. Zdecydowało to, że tak samo wyposażony focus kosztowałby ponad 4 tys. drożej.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wymieniona deska rozdzielcza (z powodu jakiegoś zwarcia), zepsuł się też zamek bagażnika..
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Nie było (14 miesięcy użytkowania).
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Renault Megane I Hatchback 1.4 e 75KM 55kW 1996-2000