Czasami rzęźnie, zwlaszcza przy szybkiej redukcji 3-2
3,0
Układ jezdny
Bardzo latwo "odpada" przy wiekszej predkosci na luku, manewry kontrolowanych poslizgow trudne ze wzgledu na opornosc w poddawaniu sie woli kierowcy.
Komfort
4,0
Widoczność
Dużą przednia szyba, denerwujacy slupek z lewej strony zbyt szeroki "zabierajacy" kilka stopni pola widocznosci.
4,0
Ergonomia
Jak na swoj kształt to na 4
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Niech no tylko zacznie padac to dopiero sie zacznie, juz przy 2 os. zaparuje caly, a okien lepiej wtedy nie otwierac. Lato, gorace powietrze po nogach, super ....
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Kierowca jesli nie posiada >185cm spokojnie operuje nogami przy pedalach, pasazerowie do 3 os. Czwarta ma juz niewiele miejsca a to podopno sam. 5-o os. NIe licze kierowcy.
4,0
Wyciszenie
Przy obrotach pow. 5000 naprawde glosno trzeba sluchac radia.:-)
Ekonomiczność
2,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Stosunek ceny do zarobkow ? A moze poj. zbiornika do pokonywanych tras ? Dluga lista
2,0
Stosunek jakość/cena
Samochod w Polsce kosztuje zbyt duzo w stosunku do zarobkow. Inaczej sytuacja przedtsawia sie na "zachodzie". Producenci i dealerzy powinni o tym pomyslec.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Przez rok pekla linka sprzegla i przepalil sie jeden bezpiecznik.