Silnik
: Prosta konstrukcja, nawet rozrządu nie trzeba wymieniać, dobrze pracuje na LPG
5,0
Całokształt
Super auto, dynamiczny i oszczędny silnik, ogromny bagażnik, dużo miejsca w kabinie, solidne materiały ,większość modeli dobrze wyposażona( android/carpaly był już dostępny w 2015 roku!!(standard od wersji Style),wielowachacz z tyłu w każdej wersji, silnik na żeliwnym bloku , bez zaworu i chłodnicy EGR,bez NOX , bez DPF , wtrysk MPI (nie ma problemów z nagarem na zaworach, łańcuch rozrządu wytrzymuje nawet 400tyś km, wersja z manualem ma 320Nm , automat 250Nm,
Wrażenia
5,0
Silnik
bardzo udana konstrukcja (żeliwny blok) tu nie ma się co zepsuć (patrz dieasel -wtryski, DPF, EGR, chłodnica spalin, rozrząd, to elementy które w kilku letnim diesu na pewno bedą do wymiany a tu ich nie ma, silnik bardzo doberze znosi lpg (ma chydrauliczne popychacze ) a auto ma miejsce na dużą butle.
5,0
Skrzynia biegów
żadnych uwag, niskie obroty silnika przy prędkościach autostradowych
5,0
Układ jezdny
Prowadzi się bardzo dobrze.
5,0
Karoseria
ogromna ilość miejsca w każdej części auta,
Komfort
5,0
Widoczność
uważam ,że jest bardzo dobrze
5,0
Ergonomia
wszystko na swoim miejscu , (parasolki w drzwiach z przodu)
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest ok
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
powinienem dać 6 gwiadek
4,0
Wyciszenie
są lepiej wyciszone auta ale w porównaniu do mazdy 6 to tu jest cisza
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
wymienia się tylko olej ,filtry ,klocki (rozrząd jest niewymienny)
4,0
Stosunek jakość/cena
wysoka cena jak na 10 letnie auto.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
przerawany kabel od siłownika klapy, żarówki xenon,
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
żadnych -auto z 2015 ma 220tyś km
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.8 TSI 180KM 132kW
[l/100km]