Inne
: raz po raz wysypują się komunikaty na desce, poduszka, awaria systemu napędowego, potrafi zmilknąć silnik spalinowy i nie ma ochoty się uruchomić... najlepsze ze znikają same z siebie bez ingerencji serwisowej
4,0
Całokształt
kuszący akumulator i zasięg el. poza tym przeciętniak, materiały typu loft, jak kto lubi,
Wrażenia
3,0
Silnik
zbyt słaby jak na tak pokaźne i cięzkie auto
4,0
Skrzynia biegów
płynna zmiana, czasami tendencja do przeciągania na obrotach
4,0
Układ jezdny
pozytywnie, nie ma adaptacji (selection), no i ten "balon" na feldze robi robotę, straszne skrzypienie podczas manewrowania na parkingu i zmianie przód/tył
5,0
Karoseria
ogólnie jest OK
Komfort
4,0
Widoczność
staram się przyzwyczić do prawie pionowej przedniej szyby, utrudnia widoczność sygnalizacji świetlnej.
4,0
Ergonomia
kompletnie bez sensu połączone elektryczne oparcie foteli przód z ręczną regulacją postałych parametrów no i dołożony w podstawie "pseudo masaż", to lepiej dobry masaż i ręczne sterowanie, albo bez masowania i elektryka na full
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
jest OK, przyciemnione szyby pomagają latem, klima wydajna, smutno bez grzania kierownicy (dali komplet foteli a kierownicy już nie....)
4,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
nie do końca zgodzę się z ekspertami, może jest miejsce na nogi z tyłu, ale szerokość wewnątrz nie powala, przód też zależy kto będzie podróżował, "duze auto dla fit ludzi"
5,0
Wyciszenie
jest OK, niemniej wysokie obroty silnika słyszalne znacząco
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
stasunkowo niskie spalanie i spory zasięg na prądzie, do jazdy w mieście i na niedalekie dystanse super, na trasy sorry ale nie ten napęd
3,0
Stosunek jakość/cena
za tę kwotę są lepsze propozycje
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
kontrolki na pupicie wyzwalają się bez powodu
3,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
zanik łączności z silnikiem spalinowym , bez powodu
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 1.5 TSI iV Plug-In 204KM 150kW
[l/100km]