Szukaj

Ocena kierowcy - Ssangyong Actyon Sports

dynio72, 7 lat temu
Silnik 2.0 DTR 155KM 114kW
Rok produkcji 2012
Przebieg: 136 tys. km
Okres użytkowania: niecały rok
Ssangyong Actyon Sports 2.0 DTR 155KM 114kW 2012-2017 - Oceń swoje auto
4,85
18% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Karoseria : Komfortowy, przestronny i gigantycznie pakowny, bez porównania zPoprzedni właściciel nie wiedział nawet, że auto posiada autoalarm, ja się zorientowałem dopiero gdy przy SUV. Idealnie sportowe (wg walorów użytecznych) auto. Pełna, prosta i czytelna automatyka Euro5, bez zbędnych wodotrysków i sterowań typu follow me home. Jeśli chodzi o markę i jej niszowość, to niech zostanie to auto dla koreańców, ruskich i dla mnie. Inni niech biorą VW i inne 3 cylindrowe wynalazki. Nie polecam Ssangyonga ani Mahindra nikomu, będzie w czym wybierać na rynku wtórnym.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik
Układ elektryczny
5,0
Całokształt
Piękny i nietuzinkowy. Orientalne, nowoczesne wzornictwo ,trzeba polubić bez uprzedzeń -taki trend.
Wrażenia
5,0
Silnik
Silnik pancerny wg opinii wieloletniego mechanika SS. Sprawdzona licencyjna mechanika. Poprawione rozwiązania po liftingu.
4,0
Skrzynia biegów
praca wybieraka odrobinę niedokładna jak w dostawczym, wstecznego nie da się szybko załączyć. Bardzo krótka jedynka. Przy większej oponie powinno być idealnie zwłaszcza pomiędzy 2. i 3.
5,0
Układ jezdny
wspaniale sunie...
Komfort
5,0
Widoczność
Przód OK. Tył -tylko lusterka wsteczne, czujnik cofania i trening wyobraźni przestrzennej z uwzględnieniem zoomujących lusterek. Parkowanie na raz to każdorazowe wyzwanie. Na boki trzeba uważać na słupek lewy by pieszego nie rozjechać -jak w innych autach.
5,0
Ergonomia
brak uwag, same plusy. Idealnie spasowane, pojedyncza pszczółka w grzebanych drzwiach (ponowny montaż obicia w ASO i już niechlujstwo, brak słów). Głośniki fabryczne optymalne.
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
Błyskawicznie chłodzi i grzeje. Pełna rozbudowana automatyka. Wrażliwy na źródła wilgoci z wewnątrz.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Przestrzeń gigantyczna, szerokości najwyższe w autach. Z zabudową wysoką około 2,5m3 przestrzeni bagażowej, przewiezie wszystko jak w prospekcie.
5,0
Wyciszenie
Cichutko jak limuzynie.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Odpowiednie do klasy. Ceny serwisu w normie. Długi czas oczekiwania na podzespoły, trzeba planować i wyszukiwać zawczasu. Najlepiej mieć drugie auto w zapasie i ruskiego kolegę do tanich części, bo pośrednicy potrafią naliczać 150%.
5,0
Stosunek jakość/cena
Najwyższa. Niczego nie kupi się tak tanio, jak niedocenioną markę. Koszt zakupu używanego 50% względem innych marek, z racji tego że SS i niech tak zostanie. Idealny zakup.
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
1 pocący się punkty silnika przy połączeniu pompy CR, z którymi trzeba żyć, bo nie opłaca się naprawiać. Silnik czyściutki bez skazy po 130tkm.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Trzeba serwisować z mechanikami obeznanymi z newralgicznymi punktami marki, autoryzowani nie wszyscy się nadają. Trzeba dbać, wymieniać, konserwować a będzie dobrze.

On - zużycie paliwa dla silnika 2.0 DTR 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,3
Minimalne średnie zużycie paliwa
8,5
Maksymalne średnie zużycie paliwa
9,1
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,4
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ssangyong Actyon Sports