Szukaj

Oceny Ssangyong – wybierz model

Pokaż modele z silnikiem:

Najnowsze oceny Ssangyong

4,8
~UŻYTKOWNIK KORANDO
SUV 1.5 T-Gdi 163KM 120kW
Ssangyong Korando V
Samochód kupiony na firmę na szybko bo wcześniejszy uległ wypadkowi a nic innego nie było dostępnego od ręki. Ale ogólnie jestem bardzo mile zaskoczony tym koreańskim autkiem.Póki co marka egzotyczna w Polsce ale z Kią kiedyś było podobnie.Zobaczymy tylko co czas pokaże i czy przyjmie się czy będzie jak z poprzednimi modelami oraz jak będzie w przyszłości z serwisem i częściami. Jak dla mnie jest ok. jeździ dobrze, miejsca dla pasażerów...
4,9
~Darek
Crossover 2.2 178KM 131kW
Ssangyong Korando IV
ponad 200tyś km, bez problemów bez stresu, auto sprawdziło się świetnie nie tylko na drogach z asfaltem (zwoziłem przyczepką drewno z lasu i też dawało radę) naprawdę świetne, a jeśli poprawiono by parę niedociągnięć to może nawet idealne. Pali niewiele, osiągi całkiem całkiem, sport to to nie jest ale bujać się jest czym. Wół roboczy poprostu. O zaletach pisał nie będę bo generalnie jest spoko, ale parę słów o tym co można by poprawić, a ktoś...
4,5
~PAWEŁ
Terenowy 3.2 RX 220KM 162kW
Ssangyong Rexton I
Auto wygodne i z tym silnikiem dynamiczne. Założona instalacja LPG od 10 lat i 150 tys km przebiegu na gazie pozwala okiełznać wydatki na paliwo. Trochę trzeszczy na nierównościach i przy założonych kołach 18" troszkę trzęsące na drobnych wybojach i nierównościach. Automat 5 biegowy nie pozwala na super oszczędności paliwa, ale sprawnie dobiera biegi i można osiągnąć setkę w okolicach 10 sekund (tylko 25l LPG trzeba wtedy wlać) Normalnie...
5,0
~Włodek
SUV 1.5 T-Gdi 163KM 120kW
Ssangyong Korando V
Zakup to był impuls. Nosiłem się zakupu samochodu z automatem od jakiegoś czasu ale albo ceny były nieproporcjonalne do wyposażenia albo też auta były dość ciasne. A kryterium wygody wsiadania , w moim wieku , było podstawowym. w początkach lipca zauważyłem reklamę, praktycznie pojawiła się albo ja ją spotkałem tylko raz. Sylwetka spodobała mi się więc zacząłem szukać w internecie informacji, znalazłem trochę, w zasadzie wszystkie były...
4,9
~Misiek
SUV 1.5 T-Gdi 163KM 120kW
Ssangyong Korando V
Dałem za niego bezkonkurencyjne 104 tys w automacie z większością udogodnień pełnym pakietem bezpieczeństwa, tempomatem aktywnym i elektrycznym automatycznym hamulcem postojowym. Kamerą i czujnikami naokoło. Automat z funkcją hold tak że nie musisz się męczyć z nogą na hamulcu dobrej firmy japońskiej (związanej z Toyotą) zwykły hydraulik. Najbliższy konkurent w tej konfiguracji to wydatek 120 tys. Ma dobry silnik, dobrze przyspiesza, jest...
4,6
~Mateusz
SUV Facelifting 2.0 Low Emission 150KM 110kW
Ssangyong Korando III
Samochód zakupiłem w 2018 roku w Niemczech od pierwszego właściciela z przebiegiem 48 000 km. Skusiła mnie niska cena i młody rocznik auta z prostym silnikiem idealnym pod instalacje gazową. Obecnie auto ma przejechane 107 000 km. Samochód bezawaryjnie jeździ. Z plusów to oszczędny silnik który potrzebuje około 10 L LPG na 100 km. Bardzo wygodna pozycja za kierownicą ( wzrost około 200 cm). Bardzo dobre wyciszenie kabiny i szybko nagrzewający...
Dziennik kosztów dla Ssangyong
Średni koszt przejechania 100 km
58,33 zł
12,9
l/100km
11,0
l/100km
18,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,6
~Mateusz
SUV Facelifting 2.0 Low Emission 150KM 110kW
Ssangyong Korando III
Samochód zakupiłem w 2018 roku w Niemczech od pierwszego właściciela z przebiegiem 48 000 km. Skusiła mnie niska cena i młody rocznik auta z prostym silnikiem idealnym pod instalacje gazową. Obecnie auto ma przejechane 107 000 km. Samochód bezawaryjnie jeździ. Z plusów to oszczędny silnik który potrzebuje około 10 L LPG na 100 km. Bardzo wygodna pozycja za kierownicą ( wzrost około 200 cm). Bardzo dobre wyciszenie kabiny i szybko nagrzewający...
4,6
~Mateusz
SUV Facelifting 2.0 Low Emission 150KM 110kW
Ssangyong Korando III
Samochód zakupiłem w 2018 roku w Niemczech od pierwszego właściciela z przebiegiem 48 000 km. Skusiła mnie niska cena i młody rocznik auta z prostym silnikiem idealnym pod instalacje gazową. Obecnie auto ma przejechane 107 000 km. Samochód bezawaryjnie jeździ. Z plusów to oszczędny silnik który potrzebuje około 10 L LPG na 100 km. Bardzo wygodna pozycja za kierownicą ( wzrost około 200 cm). Bardzo dobre wyciszenie kabiny i szybko nagrzewający...
4,9
~Sławek
SUV 1.5 T-Gdi 163KM 120kW
Ssangyong Korando V
Samochód użytkuje od grudnia 2019 jeżdżąc głównie na styku wieś-miasto. Samochód jest przyjazny dla portfela bo średnio pali około 7 litrów na 100 km. Przy spokojnej , płynnej jeździe da się nawet zejść poniżej 6 l/100 km. Jedyny malutki minus jak do tej pory stanowią siedzenia. Mogły by być trochę bardziej miękkie i sprężyste. Ale to może być dyskusyjne bo są zwolennicy twardych siedzeń . W samochodzie jest przestronie i cicho więc i dłuższy...
5,0
~Wojciech
SUV 1.5 T-Gdi 163KM 120kW
Ssangyong Korando V
Korando w wersji Onyx z automatyczną skrzynią biegów i wszystkimi asystentami w tym aktywny tempomat. W mojej opinii auto pod każdym względem super. Doskonale radzi sobie w każdych warunkach pogodowych - odwiedziłem nim południe europy (w słońcu ponad 40 stopni i klima dała radę), minus 25 w lutym na wschodzie polski też nie zrobiło na nim większego wrażenia. "Rozmraża" się szybko, grzane fotele i kierownica robią swoje, elektryczny hamulec...