Szukaj

Ocena kierowcy - Ssangyong Rexton III

futuro, 6 lat temu
Silnik D20DTR 155KM 114kW
Rok produkcji 2014
Przebieg: 100 tys. km
Okres użytkowania: 2 lata
Ssangyong Rexton III D20DTR 155KM 114kW 2012-2016 - Oceń swoje auto
3,85
10% gorzej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Nie wiem czy kupiłbym ten samochód drugi raz.
Uciążliwe usterki zgłoszone przez oceniającego:
Silnik : poważna awaria silnika przy 85 000
Inne : trzeszczące plastiki
Inne : sprężarka klimatyzacji
4,0
Całokształt
Auto pełne sprzeczności. Z jednej strony kochasz, z drugiej nienawidzisz. Z jednej strony ma swoje bolączki (silnik, skrzypiące wnętrze, problemy z elektryką) z drugiej strony ma coś w sobie co przykrywa nawet te poważne bolączki. Nie wiem dokładnie co to jest. Być może nietuzinkowy wygląd, być może przez to, że jest to samochód troszkę specjalnej troski ocenia się go w innej skali. Miałem już X-samochodów ale jeszcze żadnego nie darzyłem taką sympatią jak Reksia mimo jego poważnych wad.
Wrażenia
3,0
Silnik
Silnik wymieniony kompletny przy 85 000. Charakterystyka pracy świetna - cichutki, ładnie klekocze. Jednak ma swoje bolączki przy 85 000 poważna awaria silnika - silnik nadawał się jedynie do wymiany!. Serwis nie potrafił podać dokładnej przyczyny awarii.
5,0
Skrzynia biegów
Dobra konstrukcja Mercedesa. Zmienia biegi płynnie i szybko. Bezawaryjna.
5,0
Układ jezdny
Brak zastrzeżeń.
Komfort
5,0
Widoczność
Brak zastrzeżeń.
5,0
Ergonomia
Super, wygodnie. Świetnie.
3,0
Wentylacja i ogrzewanie
Sprężarka klimatyzacji - padaka przy 40 000.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Wygodna podróż nawet 7-osób.
3,0
Wyciszenie
Auto samo w sobie cichutkie, jednak trzeszczące plastiki. Masakra. Nie przystoi dla auta tej klasy.
Ekonomiczność
3,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Duże koszta serwisu. Brak ogłady w serwisach. Chamskie podejście do klienta. Drogo - nie polecam krakowskiego serwisu marki FILIPOWICZ, chamstwo w czystej postaci.
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezły, choć nie rekompensuje to pewnych problemów, które pojawiają się w trakcie eksploatacji.
Niezawodność
3,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Zepsute składanie lusterek. Obłażenie z lakieru relingów dachowych. Sprężarka klimatyzacji szrot.
2,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Poważna awaria silnika przy 85 000 - skandal. Sprężarka klimatyzacji.

On - zużycie paliwa dla silnika D20DTR 155KM 114kW [l/100km]

Średnie zużycie
9,7
Minimalne średnie zużycie paliwa
9,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
12,0
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
8,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Ssangyong Rexton III