Ocena kierowcy - Ssangyong Rexton IV SUV Facelifting
Marcin F,
przed chwilą
Silnik 2.2 Diesel 202KM 149kW
Rok produkcji 2022
Przebieg:
22 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,86
11% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Silnik
5,0
Całokształt
To jest tak. Jak mówisz komuś, że kupiłeś Sangyoung to druga strona myśli "chińczyk" i lekko się uśmiecha.
Wszystko się zmienia jak ktoś wsiądzie do pojazdu i zobaczy z czym mamy tu do czynienia.
Gość, który robił mi konserwację podwozia stwierdził, że dawno nie widział tak solidnego podwozia.
Samochód bardzo dobrze wykonany. Komfort jazdy jak w LC Toyoty. Spalanie na 8,5/10 l / 100km.
Wg mnie fakt, że normalnie auto ma napęd na tył jest atutem. Dzięki temu można osiągnąć naprawdę rozsądne spalanie jak na auto tej wielkości. Silnik naprawdę daje radę. Dynamika wystarczająca.
Wrażenia
5,0
Silnik
400 Nm robi swoje. Jest dobrze!. To nie rajdówka.
5,0
Skrzynia biegów
5,0
Układ jezdny
Stosunkowo mały promień skrętu jest sporym pozytywnym zaskoczeniem.
4,0
Karoseria
Rama nie jest ocynkowana. Zalecam wydanie 2k na konserwację podwozia i ramy.
Komfort
5,0
Widoczność
Jak masz kamery 360 to parkujesz łatwiej niż mniejszym.
5,0
Ergonomia
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca. O wiele więcej niż w moim poprzednim Fordzie Galaxy.
5,0
Wyciszenie
Świetnie wyciszony.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Podobno wszystko dostępne u dilerów. Zamienników raczej brak ale ceny oryginalnych części są w cenie zamienników np. Toyoty
5,0
Stosunek jakość/cena
Pozytywne zaskoczenie. Każdy kto wsiada mówi " WOW".
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
On
- zużycie paliwa dla silnika 2.2 Diesel 202KM 149kW
[l/100km]