Ocena kierowcy - Subaru Forester V SUV Facelifting
Mlab,
3 miesiące temu
Silnik 2.0i-L e-Boxer 150KM 110kW
Rok produkcji 2022
Przebieg:
60 tys. km
Okres użytkowania:
niecały rok
4,43
Podobnie do średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Zawieszenie
: Zawieszenie dość miękkie, ale bardzo stabilne ne drodze
4,0
Całokształt
Sprowadziłem auto z USA, wersja z 2.5L silnikiem Mieszane uczucia. Z jednej strony wygodne, dobrze się prowadzi, jest sporo miejsca, dość ciche, umiarkowane zużycie paliwa. Z drugiej strony jako poprzedni użytkownik Forka XT - jestem zawiedziony osiągami. Forester V generacji to faktycznie wygodne rodzinne auto, nieźle zaprojektowane. Ale już niewiele ponad to, znikła sportowa żyłka, auto straciło charakterystycznego pazura. Za to - niewątpliwie zyskało na oszczędności paliwa. Coś za coś, niestety.
Wrażenia
4,0
Silnik
Równa stabilna praca FB25D. Dość oszczędny jak na 2.5L
4,0
Skrzynia biegów
CVT zestrojone do cichej ekonomicznej jazdy.
5,0
Układ jezdny
Dobrze radzi sobie z polskimi bezdrożami
5,0
Karoseria
Nie mam uwag.
Komfort
5,0
Widoczność
Świetna. Zawsze gdy wsiadam do innego auta - tego mi brakuje.
5,0
Ergonomia
Wygodnie, nie mam uwag.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Dobrze, widoczna poprawa w stosunku do wersji IV
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
4,0
Wyciszenie
Dobrze, widoczna poprawa w stosunku do wersji IV
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
4,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
4,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
Wszystko działa ok.
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Jest ok, ale to wciąż nowe auto
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i-L e-Boxer 150KM 110kW
[l/100km]