Szukaj

Najnowsze oceny Subaru

3,2
~3.0 H6 245km
Kombi 3.0 245KM 180kW
Subaru Outback III
Świetne auto ale silnik i skrzynia biegów padlina. Skrzynia długo myśli i zamula. Tylko 5 biegów w automacie... Auto spala gigantyczne ilości paliwa od 12-30litrów benzyny, gazu nie pamiętam żeby zszedł poniżej 16litrów. Silnik a właściwie głowica i zawory są delikatne i nie nadaje się do lpg. Po założeniu lpg szybko musiałem remontować silnik. Za słabe hamulce w wersji 3.0 h6 zaraz po zakupie wymieniałem tarcze hamulcowe by po 10tys...
5,0
~Subaru
Kombi 2.5 165KM 121kW
Subaru Outback III
Najlepsze uterenowione kombi na rynku z tamtych lat. Średnio 0 10-30 tyś zł tańsze niż volvo xc70 czy audi allroad. Subaru bardzo ładnie wygląda moim zdaniem najładniejsze kombi, ma największy prześwit w klasie dużo większy niż allroad, outback ma pancerny napęd bezawaryjny ( miałem w rodzinie outbacka który od nowości zrobił 410km padła tylko dwa razy skrzynia automatyczna i jakieś pierdoły typu alternator rozrusznik etc oraz normalne...
4,1
~JAKruk
Kombi 2.5 165KM 121kW
Subaru Outback III
Wspaniały samochód. Świetny na wyprawy nad jezioro bez namiotu (można spać spokojnie w środku we 2 osoby na materacu). Zawieszenie raczej komfortowe chociaż układ kierowniczy daje pewność i precyzję prowadzenia. Napęd 4x4 wspaniały i niezastąpiony zimą. Często podczas wypraw w teren Subix wyciągał dużo bardziej offroadowe zabawki. Jeśli chodzi o wyjazd poza teren jedyny problem to długość auta. Silnik też fajny, niestety poprzedni właściciel...
4,1
~kuba_tenerowicz
Kombi 2.0 16V 125KM 92kW
Subaru Impreza I
Świetny napęd, pancerny silnik o świetnej elastyczności jak na benzynę bez turbo. Bezawaryjność na poziomie czołgu i..... dużo rdzy. 20 lat eksploatacji i jazda po drogach sypanych solą wymagają co najmniej kilku remontów blacharskich w ciągu życia tego auta. Jeśli chodzi o mechaniczne aspekty to wystarczy dbać o podstawowy serwis. Samochód świetnie zaprojektowany od strony mechanicznej. Wszystko co ma się zepsuć daje o sobie znać minimum...
4,1
~andov
Terenowy 2.0D 147KM 108kW
Subaru Forester III
Jeździłem tym samochodem przez prawie 10 lat i przejechałem około 160 tyś km, więc miałem okazję dość dobrze poznać ten model Subaru. Forestera Diesla kupiłem w 2008 roku i był to jeden z pierwszych egzemplarzy na polskim rynku. Frajdą z jazdy kupił mnie od pierwszego dnia, ale dopiero w trakcie eksploatacji odkryłem jego zalety, o których wcześniej nie miałem pojęcia. Foresterem zainteresowałem się dopiero po namowie znajomych, bo zmyliły...
5,0
~MAX OVERDRIVE
Kombi 2.0 D 150KM 110kW
Subaru Legacy V
Autem zrobiłem 150.000 km od momentu zakupu. Wymieniam olej (Castrol EFGE 5W30 FST - bardzo ważne żeby lać cały czas ten sam olej) i filtry co 15.000 km. Styl jazdy 95% mazurskie drogi lato - zima. Rewelacyjnie wyciąga z praktycznie każdego poślizgu. Pierwszy bieg jest mułowaty ale już przy dwójce, trójce auto porządnie przyspiesza. Spalanie na trasie przy ustawionym tempomacie 90 km/h to 6 l - 6,2 l jak na tak duże auto to rewelacja....
Dziennik kosztów dla Subaru
Średni koszt przejechania 100 km
39,00 zł
7,9
l/100km
10,8
l/100km
12,5
l/100km
Zobacz dzienniki
4,3
~Vesoly79
SUV 3.6 260KM 191kW
Subaru Tribeca
Nie będę koloryzował. Jest to moje drugie Subaru i nie wiem czy go kocham, czy to już stare małżeństwo. Gdy mi się przestaje podobać i czuję kryzys uczuć do niego, nagle pogoda się załamuje, temperatura spada do -20, a wcześniej śnieg zasypuje wszystko, zaskakując znów drogowców. Wówczas zostawiam moją nową Toyotę i Subaru wraca do łask. Na co dzień jest moim autem do pracy, bo do tego chyba został stworzony. Jest wszechstronny. Prawdziwa...
4,3
~Szymon M.
Kombi 2.5 165KM 121kW
Subaru Outback III
Moja ocena zapewne nie będzie zbyt obiektywna... Szukałem praktycznego, niezawodnego, ładnego, z napędem na 4 koła kombi. Miałem trzy auta które znalazły się w finale mojego rankingu: Honda Accord 2.4 (wyjątek od 4x4), Subaru Outback i Volvo XC70. Jedynie Subaru z całej trójki poradziło sobie ze wszystkimi kryteriami: rzadki do spotkania na ulicy, fajny nietypowy silnik, piękna stylistyka, duży bagażnik i możliwość rozłożenia siedzeń na...
3,2
~Jeronimo
Terenowy 2.0i 150KM 110kW
Subaru Forester IV
Niestety, byłem wielkim fanem marki, ale już nie jestem... Subaru Forester 2.0i manual był dla mnie wielkim rozczarowaniem. Zdecydowałem się na auto nowe, z salonu ze skrzynią manualną bo lubię jeździć a markę Subaru otacza u nas normal mistyczna aura aut wyjątkowych i specjalnych. Auto okazało się bardzo przeciętne i zwyczajne, a w tej konfiguracji silnikowej nie dawało przyjemności z jazdy, za to powodowało powracające frustrację. Silnik za...
2,4
~Kiss
Crossover 2.0i 150KM 110kW
Subaru XV II
Moja największa porażka motoryzacyjna. Po dobrych doświadczeniach z Imprezą i Foresterem (8 lat użytkowania i 490 kkm) zdecydowałem się na XV (Forester za bardzo urósł). Niestety, mimo że nie mam wygórowanych wymagań dotyczących samochodu (ma jeździć i się nie psuć), XV nie spełnił tych kryteriów. Generalnie teraz uważam, że Subaru powinno zaprzestać robienia samochodów - to, co oferuje jest jakościowo poniżej poziomu Dustera (jest od 2 lat w...