Przeniesienie napędu
: Napęd, mały dynamiczny silnik, wyposażenie.
5,0
Całokształt
Świetne auto w swojej klasie i unikatowe na polskich drogach, napęd 4x4 idealny na wyjazdy w góry w zimę, super prowadzenie, system eyesight który zapewnia wysokie bezpieczeństwo i komfort jazdy. Spalanie w silniku 1.6 bardzo małe udało mi się zejść do 6 litrów przy bardzo dobrej dynamice. Auto jest absolutnie bezawaryjne. Jeżdzę autem od roku i nie dopatrzyłem się żadnych wad. Subaru odwaliło kawał dobrej roboty nie rozumiem tylko czemu tak mało tych aut jest na naszym rynku, chociaż nie ukrywam że jest to zaleta w gąszczy bmw i audi.
Wrażenia
5,0
Silnik
Bardzo dynamiczny + małe spalanie
5,0
Skrzynia biegów
CVT idealna do miasta na autostradzie nie jest tak pięknie ale jak odpowiednio operuje się gazem to jest super. Trzeba się nauczyć jeździć tą skrzynią.
5,0
Układ jezdny
Petarda najlepsze auta na zimę jakie miałem
5,0
Karoseria
Nie rdzewieje jak mazda i ford
Komfort
5,0
Widoczność
5,0
Ergonomia
5,0
Wentylacja i ogrzewanie
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Bardzo dużo miejsca nawet dla pasażerów z tyłu, Mam 190 i nie narzekam na brak miejsca.
3,0
Wyciszenie
Mogli się bardziej postarać, ale jak to Japończyki trzeba ewentualnie samemu wyciszyć żeby był lepszy komfort.
Ekonomiczność
5,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Żadnych awarii przez rok serwis olejowy standardowo jak w każdym aucie.
5,0
Stosunek jakość/cena
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
Pb
- zużycie paliwa dla silnika 2.0i 156KM 115kW
[l/100km]