Szukaj

Ocena kierowcy - Subaru Outback V Crossover Facelifting

idef1x, ponad rok temu
Silnik 2.5i 175KM 129kW
Rok produkcji 2018
Przebieg: 60 tys. km
Okres użytkowania: 3 lata
Subaru Outback V Crossover Facelifting 2.5i 175KM 129kW 2017-2020 - Oceń swoje auto
4,57
9% lepiej od średniej w segmencie
Kupiłby ponownie
Co pozytywnie zaskoczyło oceniającego:
Inne : Wygoda i poczucie bezpieczeństwa. Żona zabiera mi go za każdym razem jak ma do pokonania dłuższą trasę.
5,0
Całokształt
Świetne auto do spokojnej jazdy. Całkiem komfortowe i przestronne. Daje poczucie, że gdzie nim nie wjedziemy to i stamtąd wyjedziemy. Duży prześwit i napęd na cztery koła czyni z niego świetnego kompana w każdym warunkach.
Wrażenia
4,0
Silnik
Przez 99% czasu w zupełności wystarcza, sporadycznie przydałoby się nieco więcej pod nogą, żeby sprawniej wyprzedzać na krajówkach.
5,0
Skrzynia biegów
Kosztem osiągów jest świetna do codziennej jazdy - bardzo płynnie i gładko zmienia przełożenia. Przy spokojnej jeździe sprawdza się świetnie.
5,0
Układ jezdny
Bardzo komfortowy, ale i w zakrętach trzyma się lepiej niż możnaby się spodziewać po gabarytach i prześwicie. Daje poczucie pewności i wygody. Przenosi do środka nieco wibracji od nierówności, ale zapas skoku zawieszenia sprawia, że rzadko dobija na dziurach.
4,0
Karoseria
Jak to we współczesnych autach - lakier cienki, ale po ponad 3 latach nie ma ani śładu korozji, odprysków na masce. Obserwuję dalej.
Komfort
5,0
Widoczność
W porównaniu z bardziej "mainstreamowymi" autami jest rewelacyjnie - jak w akwarium. Świetna widoczność w każdą stronę (może okna tylko nieco mniejsze niż w Foresterze). Do tego 3 kamery w standardzie: przód, tył i prawa strona. Do szczęścia brakuje może kamery 360, opuszczającego się prawego lusterka przy cofaniu.
5,0
Ergonomia
Dużo fizycznych przycisków i pokręteł, wszystko można zrobić po omacku bez odrywania wzroku od drogi. Jedynym mankamentem jest brak przycisku ryglowania drzwi na klapie.
4,0
Wentylacja i ogrzewanie
Jest poprawnie, ale bez szału - wydaje się nie reagować na poziom nasłonecznienia. Gdy jedziemy w pełnym słońcu klima dmucha jak szalona, gdy wjedziemy w cień/słońce zasłonią chumry - marzniemy. Trzeba często bawić się pokrętłem temperatury. Wydaje mi się, że konkurencja robi to sprytniej. Ogrzewanie spoko, tylko fotele mogłyby grzać nieco wyrzej niż same pośladki.
5,0
Przestrzeń dla kierowcy i pasażerów
Trudno znaleźć coś porównywalnie przestronnego w tej cenie. NIkt z rodziny nie narzeka, a ja (185 cm wzrostu) znajduję dla siebie pod dostatkiem przestrzeni na każdym miejscu.
4,0
Wyciszenie
Jak na markę "nie-premium" jest nieźle, nie ma wstydu. Silnik trochę słuchać, bo wolnossaka trzeba kręcić wyżej, ale nie brzmi źle. Przy spokojnej jeździe 120-140 bardzo przywoicie.
Ekonomiczność
4,0
Łatwość utrzymania (pod względem kosztów)
Przeglądy co 15 tys., ceny wydają się standardowe jak na markę japońską (wcześniej jeździłem Mazdą i przeglądy w ASO kosztowały podobnie). Szkoda, że nie ma gwarancji w cenie na 5 lat. Spalanie - 7-8 litrów w trasie, 9-10 w mieście.
4,0
Stosunek jakość/cena
Chętnie zapłaciłbym i 40 tys. więcej za turbo albo H6, ale jest nieźle. Wyposażeniem, przestronnością i ceną wygrał u mnie z Volvo V60 CC.
Niezawodność
5,0
Bezawaryjność (drobiazgi)
brak uciążliwych drobiazgów
5,0
Bezawaryjność (poważne usterki)
brak poważnych usterek

Pb - zużycie paliwa dla silnika 2.5i 175KM 129kW [l/100km]

Średnie zużycie
8,2
Minimalne średnie zużycie paliwa
7,0
Maksymalne średnie zużycie paliwa
10,5
Minimalne zużycie paliwa przy oszczędnej jeździe
7,0
Zobacz więcej na temat zużycia paliwa
Zobacz raport zużycia paliwa tego kierowcy
Czy ocena była przydatna?
Dyskusja
Ładowanie komentarzy...
Dziennik kosztów dla Subaru Outback V Crossover Facelifting 2.5i 175KM 129kW
Średni koszt przejechania 100 km
48,00 zł
10,8
l/100km
Zobacz dzienniki
Subaru Outback V Crossover Facelifting